- Lokalizacja w aucie: Z przodu
- System hamulcowy: FTE
- Materiał: Aluminium
- Specyfikacje asortymentowa: Wcisnięty
- Ciężar [kg]: 0,57
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AISIN | CSCE-FO04 |
ATE | 24.2532-5003.3 |
BLUEPRINT | ADJ133607 |
BLUEPRINT | ADV183601 |
BORG BECK | BCS119 |
BRAKE ENG | WC1034BE |
BREMBO | E 24 002 |
CAR | 9940C |
CIFAM | 506-032 |
COMLINE | CS02 |
DENCKERMAN | K300011 |
DJ PARTS | CS1103C |
FAG | ZA3206A1 |
FERODO | FHC6136 |
FORD | 1478806 |
FORD | 7113400 |
FORD | 94ZT7A564AA |
FORD | 94ZT7A564AB |
FTE | 1100632 |
FTE | ZA3206.3.1 |
GIRLING | 1301105 |
HAVAM | CS20198 |
JAGUA | C2S19829 |
JAGUA | C2S46903 |
JAPANPAR | CF-FD01 |
JPG | 1530300500 |
KAWE | 989493 |
LORETT | RFI1017 |
LPR | 3479 |
LUK | 510 0001 10 |
LUK | 510 0172 10 |
LYNXAUTO | CL-8195 |
MAG | 360319030078 |
MAPCO | 12652 |
MAXGEAR | 61-0016 |
MOTAQUIP | VCC4 |
NATIONAL | NSC0002 |
NK | 142501 |
OPTIMAL | CL-0038 |
PROCODIS F | BH800 |
PROTECHNIC | PRH6034 |
QUINTON HA | CSC002 |
RAICAM | RCS20002 |
REMSA | C1733.00 |
ROADHOUS | 1733.00 |
SACHS PERF | 3182998901 |
SACHS PERF | 613182 998901 |
SACHS | 3182 654 148 |
SACHS | 3182 998 901 |
SEAT | 006.141.165C |
STELLOX | 07-00803-SX |
Stark | SKCSC-0630002 |
TEXTAR | 53005100 |
TOPRAN | 301 231 |
TRW | PJQ105 |
VAG | 006 141 165C |
VALEO | 1100632 |
VALEO | 804505 |
VALEO | 810035 |
VILLAR | 624.6539 |
VW | 006.141.165C |
WESTLAKE | WCSC004 |
WESTLAKE | WCSC061 |
WILMINK | WG2234293 |
WOKING | C1733.00 |
FORD
|
JAGUAR
|
SEAT
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Sprzęgło to element samochodu, który umożliwia przekazywanie napędu z silnika do skrzyni biegów, co pozwala z kolei kierowcy na płynne ruszanie samochodem z miejsca, zmianę przełożeń w trakcie jazdy oraz możliwość zatrzymania samochodu bez konieczności gaszenia silnika. Podstawowe elementy sprzęgła to pompa i wysprzęglik centralny.
Wysprzęglik centralny to bardzo istotny element sprzęgła samochodowego. Podzespół ten współpracuje z pompą sprzęgła i stanowi de facto zalety łożyska wysprzęglającego i siłownika hydraulicznego.
Wysprzęglik to podzespół stosunkowo trwały, lecz z czasem ulega procesowi eksploatacji. Najczęściej dochodzi do wytarcia elementów tłoczka. Powstaje sporo nieszczelności i tym samym wycieka płyn. Wówczas sprzęgło będzie pracować nieprawidłowo. Uszkodzony wysprzęglik centralny należy wymienić na nowy.
Trzeba mieć także na uwadze, że w zasadzie każdy specjalista z branży motoryzacyjnej zaleca wymianę wysprzęglika centralnego przy każdorazowej wymianie kompletnego zestawu sprzęgła – daje to kierowcy pewność, że cały zespół sprzęgła odzyska pierwotne cechy i będzie funkcjonował prawidłowo przez długi czas.
Wymiana wysprzęglika nie należy do trudnych ale zaleca się, by skorzystać z usług profesjonalnych mechaników. Po części zamienne od sprawdzonych marek, w tym wysprzęgliki centralne dedykowane wielu popularnym markom samochodowym zapraszamy na stronę naszego sklepu internetowego.
ABS to holenderska firma produkująca części samochodowe. Przedsiębiorstwo obecne na rynku od kilkudziesięciu lat uchodzi za jednego z wiodących producentów części hamulcowych. W tym obszarze producent działa kompleksowo, dostarczając dystrybutorom części do większości marek samochodowych.
Podstawę oferty ABS stanowią klocki i szczęki hamulcowe, będące niewątpliwie flagowymi produktami przedsiębiorstwa. Od lat klocki hamulcowe ABS, podobnie jak towarzyszące im szczęki, uznawane są za jedne z najbardziej innowacyjnych i skutecznych na rynku. Liczba referencji klocków i szczęk hamulcowych ABS przekracza 14 tys., co stanowi około połowę wszystkich referencji części samochodowych ABS. W katalogu znajdują się również tarcze hamulcowe, bębny, zaciski oraz przewody.
Od kilkunastu lat ABS posiada bogatszą ofertę, w której poza elementami układu hamulcowego, znajdują się również inne części samochodowe. Producent oferuje między innymi elementy układu zawieszenia, takie jak np. wahacze oraz kable i linki – nie tylko hamulcowe, ale również przeznaczone do sprzęgła i innych części samochodowych.
ABS to przedsiębiorstwo powstałe w 1978 roku. Historia firmy jest zatem dosyć długa. Przez ponad 40 lat obecności na rynku producent niemal nieustannie poszerzał asortyment. Początkowo rozwój polegał na wprowadzaniu kolejnych referencji w katalogu części hamulcowych, tak aby ostatecznie zaspokoić niemal cały rynek europejski i azjatycki oraz większość amerykańskiego. W 2004 doszło do swoistej rewolucji, polegającej na rozpoczęciu produkcji części spoza układu hamulcowego. Wtedy to z fabryk ABS wyjechały pierwsze elementy zawieszenia.