Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
CITRO | 2041 99 |
CITRO | 2041 A1 |
CITRO | 2041 A4 |
CITRO | 96 525 747 80 |
CITRO | 96 617 184 80 |
CITRO | 96 855 824 80 |
CITRO | 96 867 323 80 |
CITRO | 96 884 753 80 |
FTE | MZA2401.4.5 |
HELLA | 8AZ 355 600-001 |
HELLAPAGID | 8AZ 355 600-001 |
NK | 143701 |
PEUGE | 2041 99 |
PEUGE | 2041 A1 |
PEUGE | 2041 A4 |
PEUGE | 96 525 747 80 |
PEUGE | 96 617 184 80 |
PEUGE | 96 855 824 80 |
PEUGE | 96 867 323 80 |
PEUGE | 96 884 753 80 |
SACHS | 3182 600 191 |
TEXTAR | 53009500 |
TRW | PJQ211 |
VALEO | 810008 |
CITROËN
|
PEUGEOT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Sprzęgło to element samochodu, który umożliwia przekazywanie napędu z silnika do skrzyni biegów, co pozwala z kolei kierowcy na płynne ruszanie samochodem z miejsca, zmianę przełożeń w trakcie jazdy oraz możliwość zatrzymania samochodu bez konieczności gaszenia silnika. Podstawowe elementy sprzęgła to pompa i wysprzęglik centralny.
Wysprzęglik centralny to bardzo istotny element sprzęgła samochodowego. Podzespół ten współpracuje z pompą sprzęgła i stanowi de facto zalety łożyska wysprzęglającego i siłownika hydraulicznego.
Wysprzęglik to podzespół stosunkowo trwały, lecz z czasem ulega procesowi eksploatacji. Najczęściej dochodzi do wytarcia elementów tłoczka. Powstaje sporo nieszczelności i tym samym wycieka płyn. Wówczas sprzęgło będzie pracować nieprawidłowo. Uszkodzony wysprzęglik centralny należy wymienić na nowy.
Trzeba mieć także na uwadze, że w zasadzie każdy specjalista z branży motoryzacyjnej zaleca wymianę wysprzęglika centralnego przy każdorazowej wymianie kompletnego zestawu sprzęgła – daje to kierowcy pewność, że cały zespół sprzęgła odzyska pierwotne cechy i będzie funkcjonował prawidłowo przez długi czas.
Wymiana wysprzęglika nie należy do trudnych ale zaleca się, by skorzystać z usług profesjonalnych mechaników. Po części zamienne od sprawdzonych marek, w tym wysprzęgliki centralne dedykowane wielu popularnym markom samochodowym zapraszamy na stronę naszego sklepu internetowego.
Marka ATE znana jest z części samochodowych zaprojektowanych w celu zapewnienia samochodom najwyższego stopnia bezpieczeństwa. Produkcję firmy można podzielić na dwa segmenty. Pierwszy to samochodowe systemy elektroniczne, a drugi to części układu zawieszenia oraz układu hamulcowego.
Najważniejsza cecha marki to dostarczanie części zarówno do wyposażenia fabrycznego samochodów, jak i na rynek części zamiennych. W obu przypadkach produkcja poszczególnych auto części zupełnie niczym się nie różni i posiada identyczne parametry jakości wykonania. Dla przykładu klocki hamulcowe ATE montowane fabrycznie to w zasadzie taki sam produkt, co te same klocki zakupione na rynku wtórnym.
ATE słynie z charakterystyki technicznej na bardzo wysokim poziomie. Na przykład płyn hamulcowy ATE może pracować w temperaturze wrzenia 280 stopni i to bez wymiany aż do trzech lat. Tarcze hamulcowe produkuje się z kolei przy użyciu oryginalnych technologii powszechnie znanych ze względu na ich cechy konstrukcyjne, zapewniające większą wydajność podczas trudnych warunków atmosferycznych a także dłuższą żywotność.
Części samochodowe marki ATE można uznać za bardzo dobrze znane w branży motoryzacyjnej i na całym świecie. Podzespoły trafiają nie tylko na rynek części zamiennych, ale także na pierwszy montaż w przypadku poszczególnych modeli samochodów marek FORD, BMW, VAG (VW, AUDI, SKODA), TOYOTA, GM oraz wielu innych.
Części posiadają wszystkie niezbędne certyfikaty. Zamienniki marki można znaleźć w ponad 80 krajach na całym świecie. Rygorystyczne normy i skrupulatna obserwacja procesów produkcyjnych pozwala ponadto uzyskać gwarancję wysokiej jakości oraz niezawodności części samochodowych.