- Parametr: XH
- Materiał: Tworzywo sztuczne
- Otwór o śr[mm]: 24
- Wymiar gwintu: plug-in connect.sys.
- System hamulcowy: FTE
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
ATE | 24.2524-5002.3 |
CITRO | 2041.A5 |
CITRO | 96 779 333 80 |
CITRO | 9677933380 |
CITRO | 9683093380 |
FTE | ZA240745 |
LUK | 510 0157 10 |
LUK | 510015710 |
NUOVA TECN | 9971C |
OPENPARTS | FSC415710 |
PEUGE | 2041.A5 |
PEUGE | 2041A5 |
PEUGE | 96 779 333 80 |
SACHS | 3182 600 199 |
SACHS | 3182600199 |
TRW | PJQ165 |
VALEO | 810049 |
VALEO | 810120 |
CITROËN
|
DS
|
PEUGEOT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Sprzęgło to element samochodu, który umożliwia przekazywanie napędu z silnika do skrzyni biegów, co pozwala z kolei kierowcy na płynne ruszanie samochodem z miejsca, zmianę przełożeń w trakcie jazdy oraz możliwość zatrzymania samochodu bez konieczności gaszenia silnika. Podstawowe elementy sprzęgła to pompa i wysprzęglik centralny.
Wysprzęglik centralny to bardzo istotny element sprzęgła samochodowego. Podzespół ten współpracuje z pompą sprzęgła i stanowi de facto zalety łożyska wysprzęglającego i siłownika hydraulicznego.
Wysprzęglik to podzespół stosunkowo trwały, lecz z czasem ulega procesowi eksploatacji. Najczęściej dochodzi do wytarcia elementów tłoczka. Powstaje sporo nieszczelności i tym samym wycieka płyn. Wówczas sprzęgło będzie pracować nieprawidłowo. Uszkodzony wysprzęglik centralny należy wymienić na nowy.
Trzeba mieć także na uwadze, że w zasadzie każdy specjalista z branży motoryzacyjnej zaleca wymianę wysprzęglika centralnego przy każdorazowej wymianie kompletnego zestawu sprzęgła – daje to kierowcy pewność, że cały zespół sprzęgła odzyska pierwotne cechy i będzie funkcjonował prawidłowo przez długi czas.
Wymiana wysprzęglika nie należy do trudnych ale zaleca się, by skorzystać z usług profesjonalnych mechaników. Po części zamienne od sprawdzonych marek, w tym wysprzęgliki centralne dedykowane wielu popularnym markom samochodowym zapraszamy na stronę naszego sklepu internetowego.
KaWe to holenderska firma, która powstała w 1970 roku. Firma specjalizuje się w produkcji i handlu części samochodowych. W centrum zainteresowań holenderskiej marki jest układ hamulcowy i kierowniczy. KaWe jest także czołowym producentem, który zajmuje się materiałami ciernymi.
Firma w swojej ofercie posiada:
Wieloletnie doświadczenie KaWe w branży motoryzacyjnej, wysoka jakoś produkowanych komponentów oraz nieustanne powiększanie grona odbiorców, sprawiło, że marka jest znana praktycznie na całym świecie.
Dzięki zastosowaniu najnowszych technologii komponenty produkowane przez KaWe pasują zarówno do samochodów osobowych, ciężarowych, jak i lekkich pojazdów komercyjnych, pojazdów motorowych, autobusów i maszyn rolniczych.
KaWe swoją główną siedzibę ma w Holandii. Nie oznacza to jednak, że koncern w swojej działalności ogranicza się tylko do rodzimego kraju. Działania eksportowe KaWe prowadzone są w ponad pięćdziesięciu krajach na całym świecie. To zasługa licznych oddziałów ulokowanych głównie w Europie.