- Liczba otworów do mocowania: 2
- Ciężar [kg]: 0,732
- Średnica zewnętrzna [mm]: 77,0
- Tryb pracy: Hydrauliczny
- Rodzaj zawieszenia: Łożysko toczne
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
4U Autopa | 51524MR |
A.B.S. | 41135 |
AISIN | CSCE-MB01 |
ATE | 24.2536-5001.3 |
AUGER | 97288 |
AUTO-SPEED | 290CL00513 |
BBR | 001-30-12843 |
BORG BECK | BCS114 |
BREMBO | E 50 017 |
BSF | 049183 |
CAR | 9898C |
CLUTCHNUS | MCK1929ACSCA |
CLUTCHNUS | MCK1929CSCA |
CLUTCHNUS | MCK1949CSC |
CLUTCHNUS | MCSC042 |
Caliper EP | CSC087 |
DT SPARE P | 11.17040 |
FEBI | 34962 |
FREY | 740203901 |
FTE | 1200036 |
FTE | MZA3605.3.1 |
GIRLING | 1109117 |
JPG | 1330405110 |
KAISHIN | CSCEMB01-k |
KAWE | 990062 |
LPR | 3277 |
LUK | 510 0034 10 |
MDR | AIS-CSCEMB01 |
MDR | EXE-CSC422 |
MERCE | 000 254 17 08 |
MERCE | 000 254 28 08 |
MERCE | A000 254 17 08 |
MERCE | A000 254 28 08 |
NEXUS | F1B200NX |
NK | 143301 |
NTY | NWS-ME-006 |
OPENPARTS | FSC4176.10 |
PATRON | PHCB38 |
QH TALBROS | KNF36004 |
QUINTON HA | CSC028 |
RYMEC | CSC028530 |
SACHS | 3182 997 802 |
SAMKO | M30264 |
SAMPA | 209.112 |
STATIM | 2.21-CSC |
STELLOX | 07-00688-SX |
TEXTAR | 53011900 |
TRW | PJM117 |
TTC | 02.23.136 |
VALEO | 1200036 |
VALEO | 804549 |
VILLAR | 624.B740 |
VW | 0B8 141 671 |
VW | B8 141 671 |
WILMINK | WG2231712 |
WILMINK | WG2308344 |
MERCEDES-BENZ
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Sprzęgło to element samochodu, który umożliwia przekazywanie napędu z silnika do skrzyni biegów, co pozwala z kolei kierowcy na płynne ruszanie samochodem z miejsca, zmianę przełożeń w trakcie jazdy oraz możliwość zatrzymania samochodu bez konieczności gaszenia silnika. Podstawowe elementy sprzęgła to pompa i wysprzęglik centralny.
Wysprzęglik centralny to bardzo istotny element sprzęgła samochodowego. Podzespół ten współpracuje z pompą sprzęgła i stanowi de facto zalety łożyska wysprzęglającego i siłownika hydraulicznego.
Wysprzęglik to podzespół stosunkowo trwały, lecz z czasem ulega procesowi eksploatacji. Najczęściej dochodzi do wytarcia elementów tłoczka. Powstaje sporo nieszczelności i tym samym wycieka płyn. Wówczas sprzęgło będzie pracować nieprawidłowo. Uszkodzony wysprzęglik centralny należy wymienić na nowy.
Trzeba mieć także na uwadze, że w zasadzie każdy specjalista z branży motoryzacyjnej zaleca wymianę wysprzęglika centralnego przy każdorazowej wymianie kompletnego zestawu sprzęgła – daje to kierowcy pewność, że cały zespół sprzęgła odzyska pierwotne cechy i będzie funkcjonował prawidłowo przez długi czas.
Wymiana wysprzęglika nie należy do trudnych ale zaleca się, by skorzystać z usług profesjonalnych mechaników. Po części zamienne od sprawdzonych marek, w tym wysprzęgliki centralne dedykowane wielu popularnym markom samochodowym zapraszamy na stronę naszego sklepu internetowego.
Swag to niemiecki producent części samochodowych o globalnym zasięgu. Przedsiębiorstwo jest dziś zależne od korporacji Bilstein, uchodzącej za jednego z największych producentów autoczęści na świecie. Oferta firmy Swag jest kompleksowa. Producent oferuje autoczęści z 5 głównych kategorii: układ kierowniczy, układ silnika, układ hamowania, podwozie, układ elektryczny.
Do elementów układu kierowniczego, które produkuje Swag, należą drążki, końcówki drążków i przeguby. Od początku działalności firma Swag jest znana z produkcji części rozrządu. Przedsiębiorstwo zajmuje się produkcją części bezpośrednio powiązanych z pracą silnika. W ofercie znajdziemy zatem m.in. układy chłodzenia silnika, układy paliwowe oraz zawieszenie jednostki napędowej. Części Swag to także tarcze i klocki hamulcowe. Na szczególne wyróżnienie zasługują właśnie klocki hamulcowe Swag, które dzięki wykorzystaniu podczas produkcji specjalnej technologii termicznej, wykazują niemal maksymalną efektywność działania również bez nagrzewania.
Swag to firma z ponad 50 letnią historią. Obecnie marka należy do grupy Bilstein, co umożliwia szerszą dystrybucję części samochodowych Swag. Przynależność do międzynarodowego potentata zwiększa również możliwości firmy w zakresie produkcji części samochodowych. Dzisiaj produkty Swag pojawiają się na całym świecie. Producent głównie tworzy części przeznaczone na aftermarket, jednak współpracuje również z kilkoma producentami samochodowymi. Podczas pierwszego montażu autoczęści Swag są wykorzystywane m.in. przez Mercedesa czy Volkswagena.