- Średnica tłoka [mm]: 53,94
- Szerokość wewnętrzna [mm]: 77
- System hamulcowy: ATE
- Materiał: Żeliwo
- Typ zacisku hamulca: Zacisk pływający
- Parzyste numery artykułów: 0 986 474 384
- Numer artykułu zalecanego dodatku: 1 987 470 603
Dodaj opinię
(30.07.2015)
Opinia wystawiona dla Zacisk hamulcowy BOSCH 0 986 474 062
Producent | Numery OEM |
---|
APEC | LCA159 |
ATE | 11 9541 9553 2 |
AUDI | 1K0 615 123 B |
AUDI | 1K0 615 123 E |
AUDI | 8J0 615 123 A |
BOSCH | 0 986 473 384 |
BOSCH | 0 986 47A 384 |
BUDWEG | 343362 |
CARDONE | 384294 |
ELSTOCK | 82-0846 |
FTE | RS 541326 A0 |
FTE | RX 541326 A0 |
GIRLING | BHW 675 E |
HELLA | 8AC 355 389-171 |
HELLA | 8AN 355 441-411 |
NK | 2147275 |
QUINTON HA | QBS 4415 |
SEAT | 1K0 615 123 B |
SEAT | 1K0 615 123 E |
SEAT | 1K0 615 123 F |
SEAT | 1K0 615 123 M |
SKODA | 1K0 615 123 B |
SKODA | 1K0 615 123 E |
SKODA | 1K0 615 123 F |
SKODA | 1K0 615 123 M |
TEXTAR | 38019400 |
TEXTAR | 38066400 |
UBD | 56010 |
VW | 1K0 615 123 |
VW | 1K0 615 123 B |
VW | 1K0 615 123 E |
VW | 1K0 615 123 F |
VW | 1K0 615 123 M |
VW | 8J0 615 123 A |
AUDI
|
SEAT
|
SKODA
|
VW
|
Podobne towary | ||
---|---|---|
Zacisk hamulcowy KAWE KC01017 | KAWE | Brak ceny |
Zestaw tulei prowadzących, zacisk hamulca KAWE 113-1306X | KAWE | Brak ceny |
Zacisk hamulcowy ABE CZH-W001ABE | ABE | Brak ceny |
Zacisk hamulcowy LAUBER 75.3555 | LAUBER | Brak ceny |
Zacisk hamulcowy NPS V321G03 | NPS | Brak ceny |
Zacisk hamulcowy SBS 13012147275 | SBS | Brak ceny |
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Zacisk hamulcowy to integralny element każdego hamulca tarczowego. Ponadto to kluczowy element układu hamulcowego w samochodzie, który ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo jazdy. Dlatego jeżeli dojdzie do jakichkolwiek uszkodzeń lub awarii, kierowca powinien jak najszybciej reagować i dokonać naprawy.
Zaciski hamulcowe montuje się na stałe do zwrotnicy koła samochodowego, a w ich wnętrzu znajdziemy klocki hamulcowe. Zacisk w dobie obecnej motoryzacji jest najpopularniejszym rozwiązaniem jeśli chodzi o systemy hamulcowe.
Praca zacisków hamulcowych nie należy do łatwych. Środowisko pracy jest bardzo ciężkie ze względu na wysokie temperatury. Zacisk mocno nagrzewa się podczas hamowania, tak samo jak wszystkie elementy z nim współpracujące. Ponadto zaciski często muszą sprostać działaniu stosunkowo dużych sił, gdy np. kierowca chce zatrzymać pędzący z prędkością 100 km/h samochód. Ze względu na położenie zaciski narażone zostały także na procesy korozyjne.
Typowy objaw awarii zacisków hamulcowych to m.in. ściąganie samochodu w jedną stronę podczas hamowania. Z reguły to symptom zatarcia się zacisków na którymś z hamulców. Ponadto na skutek zapieczenia się zacisków hamulcowych można dostrzec opór podczas jazdy samochodem a także poczuć delikatny smród. Zapieczenie zacisków można także zdiagnozować po mocno rozgrzanej feldze koła.
Bosch to prawdopodobnie najbardziej znana marka części samochodowych na całym świecie. Produkcja firmy skupia się na kilku segmentach. Każda z części zamiennych Bosch charakteryzuje się doskonałą jakością i niezawodnością. Zarówno rynek części zamiennych, jak i producenci popularnych samochodów zaufali częściom Bosch m.in. z powodu ich stosunkowo niskiej awaryjności.
Części zamienne Bosch to czołowe pozycje w branży motoryzacyjnej. Podzespoły niemieckiej marki można znaleźć nie tylko na niezależnym rynku części zamiennych, ale także na pierwszym montażu wielu marek samochodów, w tym także pojazdów klasy premium. Katalog części Bosch jest mocno rozbudowany i dedykowany większości samochodów osobowych.
Niemiecka marka słynie przede wszystkim z wysokiej jakości oferowanych części samochodowych. Przed opuszczeniem linii produkcyjnych, części poddaje się wielokrotnym testom. Rygorystyczne podejście do procesów produkcyjnych pozwala uzyskać jedne z najlepszych części zamiennych do aut na rynku motoryzacyjnym.