Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
4X4 ESTANF | PDF-42-049 |
A.B.S. | 740191 |
APEC | BCA2205E |
APEC | LCA737 |
ASHUKI | S453-21NEW |
ATE | 24.3381-1713.5 |
ATI | E4740 |
AUTO-SPEED | 290CA02868 |
AUTOFREN S | D41797C |
AUTOFREN S | D7199C |
BLUEPRINT | ADBP450164 |
BOSCH | 0 986 134 526 |
BRAKE ENG | CA2902 |
BREMBO | F 78 050 |
BUDWEG | 344740 |
COMLINE | CBC504L |
Caliper EP | C1019L |
DA SILVA | ET1247 |
DEPA | ET74740 |
DRI | 4141420 |
EAI | 2675049 |
ELSTOCK | 86-2441 |
ERABENELUX | BC54740 |
ERT | 401760 |
ERT | 410214 |
ESEN SKV | 55SKV283 |
EUROBRAKE | 5301214407 |
FRENKIT | 738104 |
FTE | 9290693 |
FTE | RX3898321A0 |
GH | GH-454448V |
HBJAKOPART | J3217022 |
KAWE | 344740 |
LAUBER | 77.5332 |
LYNXAUTO | BC-0132 |
LYNXAUTO | BC-2076 |
LYNXAUTO | BC-4110 |
MAPCO | 144100 |
MAXGEAR | 82-0629 |
MAXTECH | 6464306 |
MAXTECH | 6664306 |
MAXTECH | 70160110 |
MAXTECH | 70180335 |
MAXTECH | 70200253 |
MAXTECH | 72938038 |
MAXTECH | 72938053 |
MDR | EUB-1214407 |
MOTAQUIP | VBC603L |
NK | 214407 |
NTY | HZT-SB-001 |
REMSA | 9029021 |
RIDEX | 78B0838 |
SBS | 1301214407 |
SERA | 3675049 |
SERCORE | 23CA1254 |
SHAFTEC | BC2407 |
SNRA | 1675049 |
STARTCAR | 6675049 |
STELLOX | 04-98753-SX |
SUBAR | 26692-YC010 |
SUBAR | 26692FG010 |
Stark | SKBC-0460837 |
TECDRIVE | TET2132 |
TEXTAR | 38293100 |
TMI | BR007264 |
TRISCAN | 8170 344740 |
TRISCAN | 8175 68201 |
TRW | BHN1217E |
VEGE | 26034303 |
SUBARU
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Zacisk hamulcowy to integralny element każdego hamulca tarczowego. Ponadto to kluczowy element układu hamulcowego w samochodzie, który ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo jazdy. Dlatego jeżeli dojdzie do jakichkolwiek uszkodzeń lub awarii, kierowca powinien jak najszybciej reagować i dokonać naprawy.
Zaciski hamulcowe montuje się na stałe do zwrotnicy koła samochodowego, a w ich wnętrzu znajdziemy klocki hamulcowe. Zacisk w dobie obecnej motoryzacji jest najpopularniejszym rozwiązaniem jeśli chodzi o systemy hamulcowe.
Praca zacisków hamulcowych nie należy do łatwych. Środowisko pracy jest bardzo ciężkie ze względu na wysokie temperatury. Zacisk mocno nagrzewa się podczas hamowania, tak samo jak wszystkie elementy z nim współpracujące. Ponadto zaciski często muszą sprostać działaniu stosunkowo dużych sił, gdy np. kierowca chce zatrzymać pędzący z prędkością 100 km/h samochód. Ze względu na położenie zaciski narażone zostały także na procesy korozyjne.
Typowy objaw awarii zacisków hamulcowych to m.in. ściąganie samochodu w jedną stronę podczas hamowania. Z reguły to symptom zatarcia się zacisków na którymś z hamulców. Ponadto na skutek zapieczenia się zacisków hamulcowych można dostrzec opór podczas jazdy samochodem a także poczuć delikatny smród. Zapieczenie zacisków można także zdiagnozować po mocno rozgrzanej feldze koła.
Od momentu założenia Febi Bilstein, z małego przedsiębiorstwa przekształcił się w jedną z największych firm na rynku części zamiennych i ma oddziały w więcej niż w 69 krajach. Asortyment marki Febi Bilstein obejmuje około 30 tysięcy części do samochodów, które są dostarczane do ponad 140 krajów na całym świecie.
Firma rozpoczęła historię w przemyśle motoryzacyjnym od produkcji śrub sprężynowych. Wystarczyło jednak zaledwie kilka lat, by z powodu dynamicznego rozwoju przemysłu motoryzacyjnego, produkcja części zamiennych stała się priorytetowym obszarem działalności Febi Bilstein.
Każda z części do samochodów tej marki to produkt wysokiej jakości i trwałości. Firma nakłada wysokie wymagania na jakość produkowanych części samochodowych, zarówno we własnych zakładach, jak i w przedsiębiorstwach dostawców. Wszystkie części Febi Bilstein to elementy wspierane certyfikatem DIN ISO 9002.
Bogata oferta marki Febi Bilstein obejmuje aktualnie części silnika, elementy układu zawieszenia i układu kierowniczego, części układu hamulcowego, filtry do samochodu, części układu napędowego i chłodzenia oraz wiele innych, wysokiej jakości części samochodowych.