- Parzyste numery artykułów: 183215
- Średnica tłoczka zacisku hamulcowego [mm]: 44
- Typ zacisku hamulca: Zacisk hamulcowy (2-tłoczkowy)
- Materiał: Żeliwo
- Lokalizacja w aucie: Oś przednia, z lewej strony
- Ciężar [kg]: 5,45
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
4X4 ESTANF | PDF-54-093 |
A.B.S. | 431001 |
APEC | BCA2317E |
APEC | LCA798 |
ASHUKI | PAL4-1834 |
ATI | E4814 |
AUTO-SPEED | 290CA01073 |
AUTOFREN S | D41957C |
BOSCH | 0 986 134 182 |
BRAKE ENG | CA3286 |
BREMBO | F 86 098 |
BUDWEG | 344814 |
COMLINE | CBC465L |
Caliper EP | C517L |
DA SILVA | ET9133 |
DEPA | ET74814 |
DRI | 3139120 |
EAI | 2224875 |
ELSTOCK | 82-2319 |
ERT | 402085 |
ESEN SKV | 45SKV021 |
EUROBRAKE | 53012148113 |
FEBEST | 2375-T6F |
FRENKIT | 744254 |
FTE | 9291130 |
FTE | RX449871A0 |
GH | GH-434860V |
KAMOKA | JBC0771 |
KAWE | 344814 |
LAUBER | 77.3702 |
LYNXAUTO | BC-0269 |
LYNXAUTO | BC-2121 |
MAPCO | 144122 |
MASUMA | MBB-0174 |
MAXGEAR | 27-1605 |
MAXGEAR | 82-0911 |
MAXTECH | 6483408 |
MAXTECH | 6683408 |
MAXTECH | 70160131 |
MAXTECH | 70180186 |
MAXTECH | 70200475 |
MDR | EUB-12148113 |
METZGER | 6261379 |
MOTAQUIP | VBC564L |
NK | 2148113 |
NTY | HZP-VV-000 |
OPTIMAL | BC-2806L |
Profession | 51432411 |
REMSA | 9032861 |
SBS | 13012148113 |
SERA | 3224875 |
SERCORE | 23CA1295 |
SHAFTEC | BC10841 |
SNRA | 1224875 |
STARTCAR | 6224875 |
TECDRIVE | TET1228 |
TEXTAR | 38265400 |
TMI | BR006890 |
TRISCAN | 8170 344814 |
TRW | BHS1510E |
VOLVO | 36002411 |
VOLVO
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Zacisk hamulcowy to integralny element każdego hamulca tarczowego. Ponadto to kluczowy element układu hamulcowego w samochodzie, który ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo jazdy. Dlatego jeżeli dojdzie do jakichkolwiek uszkodzeń lub awarii, kierowca powinien jak najszybciej reagować i dokonać naprawy.
Zaciski hamulcowe montuje się na stałe do zwrotnicy koła samochodowego, a w ich wnętrzu znajdziemy klocki hamulcowe. Zacisk w dobie obecnej motoryzacji jest najpopularniejszym rozwiązaniem jeśli chodzi o systemy hamulcowe.
Praca zacisków hamulcowych nie należy do łatwych. Środowisko pracy jest bardzo ciężkie ze względu na wysokie temperatury. Zacisk mocno nagrzewa się podczas hamowania, tak samo jak wszystkie elementy z nim współpracujące. Ponadto zaciski często muszą sprostać działaniu stosunkowo dużych sił, gdy np. kierowca chce zatrzymać pędzący z prędkością 100 km/h samochód. Ze względu na położenie zaciski narażone zostały także na procesy korozyjne.
Typowy objaw awarii zacisków hamulcowych to m.in. ściąganie samochodu w jedną stronę podczas hamowania. Z reguły to symptom zatarcia się zacisków na którymś z hamulców. Ponadto na skutek zapieczenia się zacisków hamulcowych można dostrzec opór podczas jazdy samochodem a także poczuć delikatny smród. Zapieczenie zacisków można także zdiagnozować po mocno rozgrzanej feldze koła.
Od momentu założenia Febi Bilstein, z małego przedsiębiorstwa przekształcił się w jedną z największych firm na rynku części zamiennych i ma oddziały w więcej niż w 69 krajach. Asortyment marki Febi Bilstein obejmuje około 30 tysięcy części do samochodów, które są dostarczane do ponad 140 krajów na całym świecie.
Firma rozpoczęła historię w przemyśle motoryzacyjnym od produkcji śrub sprężynowych. Wystarczyło jednak zaledwie kilka lat, by z powodu dynamicznego rozwoju przemysłu motoryzacyjnego, produkcja części zamiennych stała się priorytetowym obszarem działalności Febi Bilstein.
Każda z części do samochodów tej marki to produkt wysokiej jakości i trwałości. Firma nakłada wysokie wymagania na jakość produkowanych części samochodowych, zarówno we własnych zakładach, jak i w przedsiębiorstwach dostawców. Wszystkie części Febi Bilstein to elementy wspierane certyfikatem DIN ISO 9002.
Bogata oferta marki Febi Bilstein obejmuje aktualnie części silnika, elementy układu zawieszenia i układu kierowniczego, części układu hamulcowego, filtry do samochodu, części układu napędowego i chłodzenia oraz wiele innych, wysokiej jakości części samochodowych.