Dodaj opinię
(15.12.2023)
Opinia wystawiona dla Zacisk hamulcowy FERODO FCL694365
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | 521452 |
A.B.S. | 521942 |
APEC | RCA212 |
ATE | 24.3384-1724.7 |
AUDI | 1J0615424D |
AUDI | 1J0615424F |
AUDI | 1J0615424H |
AUDI | 6R0615424 |
AUDI | 8N0615424D |
BENDIX | 590343 |
BENDIX | 591621 |
BENDIX | 694074B |
BOSCH | 0 986 474 099 |
BRAKE ENG | CA2030R |
BRAKE ENG | CA501R |
BREMBO | F 85 179 |
BUDWEG | 342967 |
CARDONE | 388162 |
CARDONE | 388162BL |
COMLINE | CBC004R |
COMLINE | CBC043R |
DA SILVA | ET1882 |
DELCOREMY | DC72967 |
DELCOREMY | DC72967BL |
DELCOREMY | DC75145 |
DELPHI | LC7327 |
DRI | 42.9530.0000 |
ELSTOCK | 87-0935 |
ELSTOCK | 87-0935-000 |
ERABENELUX | BC52967 |
FERODO | FCL694074 |
FTE | RS389837A0 |
GIRLING | 7103276 |
GR | SE6064 |
HBJAKOPART | J3220807 |
HBJAKOPART | J3220809 |
HELLAPAGID | 8AC 355 383-461 |
JURATEK | JCA1017R |
JURATEK | JCA1073R |
JURID | 694074J |
KAWE | 342967 |
MAPCO | 4864 |
METZGER | 6250006 |
METZGER | 6260006 |
NK | 2147172 |
QUINTON HA | QBS4390 |
SBS | 13012147172 |
SBS | 2147172 |
SEAT | 1J0615424D |
SEAT | 1J0615424F |
SEAT | 6LL615424 |
SEAT | 6R0615424A |
SKODA | 1J0615424D |
SKODA | 1J0615424F |
SKODA | 1J0615424H |
SKODA | 6Y0615424 |
TEXTAR | 38008700 |
TEXTAR | 38045800 |
TRISCAN | 8170 342967 |
TRW | BHN276 |
TRW | BHN276E |
UBD | 54831 |
VAG | 1J0615424D |
VAICO | V10-8513 |
VW | 1J0615424D |
VW | 1J0615424F |
VW | 1J0615424G |
VW | 1J0615424H |
VW | 6R0615424 |
VW | 6R0615424A |
ZIMMERMANN | 100.4.10005 |
AUDI
|
SEAT
|
SKODA
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Zacisk hamulcowy to integralny element każdego hamulca tarczowego. Ponadto to kluczowy element układu hamulcowego w samochodzie, który ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo jazdy. Dlatego jeżeli dojdzie do jakichkolwiek uszkodzeń lub awarii, kierowca powinien jak najszybciej reagować i dokonać naprawy.
Zaciski hamulcowe montuje się na stałe do zwrotnicy koła samochodowego, a w ich wnętrzu znajdziemy klocki hamulcowe. Zacisk w dobie obecnej motoryzacji jest najpopularniejszym rozwiązaniem jeśli chodzi o systemy hamulcowe.
Praca zacisków hamulcowych nie należy do łatwych. Środowisko pracy jest bardzo ciężkie ze względu na wysokie temperatury. Zacisk mocno nagrzewa się podczas hamowania, tak samo jak wszystkie elementy z nim współpracujące. Ponadto zaciski często muszą sprostać działaniu stosunkowo dużych sił, gdy np. kierowca chce zatrzymać pędzący z prędkością 100 km/h samochód. Ze względu na położenie zaciski narażone zostały także na procesy korozyjne.
Typowy objaw awarii zacisków hamulcowych to m.in. ściąganie samochodu w jedną stronę podczas hamowania. Z reguły to symptom zatarcia się zacisków na którymś z hamulców. Ponadto na skutek zapieczenia się zacisków hamulcowych można dostrzec opór podczas jazdy samochodem a także poczuć delikatny smród. Zapieczenie zacisków można także zdiagnozować po mocno rozgrzanej feldze koła.
Ferodo ma długą historię innowacji technologicznych z zakresu motoryzacji i rozwoju procesów produkcyjnych. Teraz firma produkuje części samochodowe dla wiodących producentów aut na całym świecie. Ferodo jest nowatorską i zaufaną marką, zwłaszcza jeżeli chodzi o rozwiązania do systemów hamowania, osprzętu silnika spalinowego i uszczelnienia i układów sterowania.
Firma Ferodo obsługuje producentów samochodów osobowych, lekkich samochodów dostawczych, a także ciężkich pojazdów terenowych i samochodów sportowych, które wyposaża w wysokiej jakości oryginalne części, dedykowane na pierwszy montaż fabryczny.
Dzięki 17 centrom technologicznym na całym świecie, przedsiębiorstwo Ferodo z powodzeniem wprowadza przełomowe osiągnięcia w dziedzinie motoryzacji. Co więcej, firma wprowadziła do branży tysiące patentów i nieustannie pracuje nad wprowadzaniem nowych technologii dla przemysłu motoryzacyjnego.
Ferodo to uznana międzynarodowa marka nie tylko pośród czołowych producentów samochodowych, ale także faworyt na rynku wtórnym części zamiennych. Inżynieria i produkcja części Ferodo stoi na bardzo wysokim, światowym poziomie. Wszystkie elementy są produkowane we własnych zakładach, zgodnie z obowiązującymi normami.