- Średnica [mm]: 34
- Typ zacisku hamulca: Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
- Grubość tarczy hamulcowej [mm]: 11
- System hamulcowy: LUCAS
- Parzyste numery artykułów: J3210816
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
4X4 ESTANF | PDF-47-068 |
A.B.S. | 521322 |
A.I.C. | 52865 |
A.Z. Meist | AZMT-44-023-1360 |
APEC | RCA217 |
APEC | RCA217N |
ASHUKI | PAL4-1159 |
ATE | 24.3344-1706.5 |
ATI | E2851 |
BENDIX | 591725 |
BOSCH | 0986474080090 |
BRAKE ENG | CA1764R |
BRAXIS | AG0828 |
BREMBO | F 24 089 |
BUDWEG | BC342851 |
CARDONE | 388000 |
COMLINE | CBC030R |
DA SILVA | ET1797 |
DELPHI | LC7085 |
DENCKERMAN | B190047R |
DEPA | ET72851 |
DRI | 42.0601.0 |
E.D.R | RAB83962 |
EAI | 2375156 |
ELSTOCK | 87-1006 |
ERABENELUX | BC52851 |
ESEN SKV | 23SKV174 BLACK |
ESEN SKV | 23SKV174 RED |
ESEN SKV | 23SKV174 YELLOW |
EUROBRAKE | 5301212578 |
FEBI | 178165 |
FERODO | FCL694078 |
FORD | 1478337 |
FORD | 4176461 |
FORD | 98AB-2552A-A |
FORD | 98AX-2552A-A |
FORD | R98A-X2552-AA |
FRIESEN | 701690 |
FTE | RX34252A0 |
GIRLING | 7103311 |
GR | FO6076 |
HELLA | 8AN 355 780-921 |
HELLAPAGID | 8AN 355 780-921 |
HPZEB | BC50620 |
JURATEK | JCA1008R |
JURID | 694078J |
KAMOKA | JBC0250 |
KAWE | 342851 |
KLOKKERH | 9912458 |
LAUBER | 77.0477 |
MAPCO | 4755 |
MAXGEAR | 82-0064 |
METZGER | 6260108 |
MOTAQUIP | VBC129R |
NK | 212578 |
OPTIMAL | BC-1052R |
OSSCA | 11657 |
PAGID | 75912 |
PATRON | PBRC362 |
QH BENELUX | QBS1690 |
RE-EX | 506-02983 |
REMSA | 9017642 |
REMY | RAB83962 |
RIDEX | 78B0156 |
SASIC | 6506029 |
SBS | 1301212578 |
SERA | 3375156 |
SNRA | 1375156 |
Stark | SKBC-0460155 |
TEXTAR | 38034300 |
TOPRAN | 304 639 |
TRISCAN | 8170 342851 |
TRW | BHN311E |
UBD | 54515 |
VAICO | V25-8175 |
VEGE | 20534304 |
ZIMMERMANN | 250.4.10026 |
FORD
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Zacisk hamulcowy to integralny element każdego hamulca tarczowego. Ponadto to kluczowy element układu hamulcowego w samochodzie, który ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo jazdy. Dlatego jeżeli dojdzie do jakichkolwiek uszkodzeń lub awarii, kierowca powinien jak najszybciej reagować i dokonać naprawy.
Zaciski hamulcowe montuje się na stałe do zwrotnicy koła samochodowego, a w ich wnętrzu znajdziemy klocki hamulcowe. Zacisk w dobie obecnej motoryzacji jest najpopularniejszym rozwiązaniem jeśli chodzi o systemy hamulcowe.
Praca zacisków hamulcowych nie należy do łatwych. Środowisko pracy jest bardzo ciężkie ze względu na wysokie temperatury. Zacisk mocno nagrzewa się podczas hamowania, tak samo jak wszystkie elementy z nim współpracujące. Ponadto zaciski często muszą sprostać działaniu stosunkowo dużych sił, gdy np. kierowca chce zatrzymać pędzący z prędkością 100 km/h samochód. Ze względu na położenie zaciski narażone zostały także na procesy korozyjne.
Typowy objaw awarii zacisków hamulcowych to m.in. ściąganie samochodu w jedną stronę podczas hamowania. Z reguły to symptom zatarcia się zacisków na którymś z hamulców. Ponadto na skutek zapieczenia się zacisków hamulcowych można dostrzec opór podczas jazdy samochodem a także poczuć delikatny smród. Zapieczenie zacisków można także zdiagnozować po mocno rozgrzanej feldze koła.
Herth+Buss Jakoparts - to niemiecka firma z wieloletnią tradycją, która powstała w 1925 roku jako Herth+Buss. Pierwszą specjalizacją przedsiębiorstwa był wyrób komponentów układów zapłonowych. Z czasem firma przebranżowiła się stawiając na produkcję szerokiej gamy części zamiennych dla wielu samochodowych marek.
Dynamiczny rozwój przedsiębiorstwa zaowocował nową linią produktów, które opatrzono marką Jakoparts. Powstałe pod tym brandem części przeznaczone są dla samochodów produkcji japońskiej i koreańskiej.
O ofercie ponad 14 000 części!
Obecnie ofertę przedsiębiorstwa stanowi ponad 14 000 różnego rodzaju komponentów, które odpowiadają praktycznie wszystkich potrzebą branży motoryzacyjnej. W bogatym asortymencie Herth+Buss Jakoparts znajdziemy:
Każdy komponent, który wychodzi spod skrzydeł Herth+Buss Jakoparts cechuje się najwyższym standardem wykonania. Dzięki temu części samochodowe tego niemieckiego producenta są trwałe i wydajne.
Warto nadmienić, iż produkcja każdego elementu oparta jest o obowiązujące w branży motoryzacyjnej normy, dzięki temu dopasowują się one do najnowszych modeli pojazdów.