Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
4X4 ESTANF | PDF-37-272 |
A.B.S. | 430932 |
APEC | RCA741 |
ASHUKI | PAL4-1827 |
ATE | 24.6238-7048.5 |
ATI | E4837 |
AUDI | 3Q0 998 281 A |
AUDI | 3Q0998281A |
AUDI | 8V0 615 424 |
AUDI | 8V0 615 424 D |
AUDI | 8V0 998 281 A |
AUDI | 8V0615424 |
AUDI | 8V0615424D |
AUDI | 8V0998281A |
BENDIX | 594283 |
BREMBO | F 85 341 |
BUDWEG | 344837 |
DA SILVA | ET5038 |
DEPA | ET74837 |
DRI | 4254020 |
E.D.R | DC76281E |
EAI | 2227002 |
EAI | 2227002E |
ELSTOCK | 87-2504 |
ERABENELUX | BCE54837 |
EUROBRAKE | 53012147176 |
FEBI | 181364 |
FERODO | FCL695218 |
HBJAKOPART | J3220826 |
HELLA | 8AC 355 396-981 |
HELLAPAGID | 8AC 355 396-981 |
KAWE | 344837 |
LAUBER | 77.2933 |
MEATDORIA | 85509 |
NK | 2147176 |
RE-EX | 506-07439 |
REMY | DC76281E |
SBS | 13012147176 |
SEAT | 3Q0 998 281 A |
SEAT | 3Q0998281A |
SEAT | 8V0 615 424 D |
SEAT | 8V0 998 281 A |
SEAT | 8V0615424D |
SEAT | 8V0998281A |
SERA | 3227002 |
SERA | 3227002E |
SHAFTEC | BC20039 |
SKODA | 3Q0 998 281 A |
SKODA | 3Q0998281A |
SKODA | 8V0 615 424 D |
SKODA | 8V0 998 281 A |
SKODA | 8V0615424D |
SKODA | 8V0998281A |
SNRA | 1227002 |
SNRA | 1227002E |
TRISCAN | 8170 344837 |
TRISCAN | 8175 29240 |
VW | 3Q0 998 281 A |
VW | 3Q0998281A |
VW | 5G0 615 424 D |
VW | 5G0615424D |
VW | 5Q0 615 424 E SQ5 |
VW | 5Q0615424ESQ5 |
VW | 8V0 615 424 |
VW | 8V0 615 424 D |
VW | 8V0 998 281 A |
VW | 8V0615424 |
VW | 8V0615424D |
VW | 8V0998281A |
vika | 66151724301 |
AUDI
|
SEAT
|
SKODA
|
VW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Zacisk hamulcowy to integralny element każdego hamulca tarczowego. Ponadto to kluczowy element układu hamulcowego w samochodzie, który ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo jazdy. Dlatego jeżeli dojdzie do jakichkolwiek uszkodzeń lub awarii, kierowca powinien jak najszybciej reagować i dokonać naprawy.
Zaciski hamulcowe montuje się na stałe do zwrotnicy koła samochodowego, a w ich wnętrzu znajdziemy klocki hamulcowe. Zacisk w dobie obecnej motoryzacji jest najpopularniejszym rozwiązaniem jeśli chodzi o systemy hamulcowe.
Praca zacisków hamulcowych nie należy do łatwych. Środowisko pracy jest bardzo ciężkie ze względu na wysokie temperatury. Zacisk mocno nagrzewa się podczas hamowania, tak samo jak wszystkie elementy z nim współpracujące. Ponadto zaciski często muszą sprostać działaniu stosunkowo dużych sił, gdy np. kierowca chce zatrzymać pędzący z prędkością 100 km/h samochód. Ze względu na położenie zaciski narażone zostały także na procesy korozyjne.
Typowy objaw awarii zacisków hamulcowych to m.in. ściąganie samochodu w jedną stronę podczas hamowania. Z reguły to symptom zatarcia się zacisków na którymś z hamulców. Ponadto na skutek zapieczenia się zacisków hamulcowych można dostrzec opór podczas jazdy samochodem a także poczuć delikatny smród. Zapieczenie zacisków można także zdiagnozować po mocno rozgrzanej feldze koła.
Metzger to niemiecka marka części samochodowych. Firma Metzger od lat posiada silną pozycję na niemieckim rynku. W ostatnim czasie przedsiębiorstwo coraz odważniej poczyna sobie również na rynku międzynarodowym. Producent zajmuje się tworzeniem części samochodowych do różnych układów. Najbogatszy asortyment firma posiada w kategorii elementów elektryki samochodowej. W wymienionej kategorii Metzger jest liderem na rodzimym rynku oraz jednym z ważniejszych graczy na rynku europejskim i światowym. Elektryka Metzger cieszy się uznaniem, będąc docenianą za wydajność oraz zaawansowanie technologiczne.
Pomimo wyjątkowo bogatej oferty w zakresie elektryki samochodowej, produkcja części z tej kategorii to tylko jeden z wielu obszarów, w których działa firma Metzger. Producent w sumie posiada w swojej ofercie niemal 30 000 referencji. Wśród nich znajdują się części układu kierowniczego i hamulcowego. W fabrykach Metzger powstają również sprzęgła, skrzynie biegów, elementy układu napędowego i wiele innych części samochodowych najwyższej jakości.
Metzger to firma z niemal 40-letnim doświadczeniem. Pierwsze części samochodowe Metzger powstały w 1980 orku. Początkowo firma produkowała nieliczne autoczęści, które dystrybuowała tylko na rynku lokalnym. Z czasem w katalogu pojawiało się coraz więcej referencji, a produkowane części samochodowe zaczęły trafiać także na rynki zagraniczne. Eksport na szeroką skalę rozpoczął się około roku 2011 i od tamtego czasu przedsiębiorstwo regularnie wprowadza swoje produkty na kolejne rynki.