Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zacisk hamulcowy TMI BR002386 (Oś przednia, z lewej strony)

0 (0 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
BR002386
Zacisk hamulcowy TMI BR002386 (Oś przednia, z lewej strony)
  • Zacisk hamulcowy TMI BR002386 (Oś przednia, z lewej strony) - fot.1
  • Zacisk hamulcowy TMI BR002386 (Oś przednia, z lewej strony) - fot.2
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

Na raty już od 10 zł miesięcznie
Kup taniej w aplikacji
Darmowa dostawa
w 24h
Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
99% klientów poleca
sklep iParts.pl
Producent:
TMI
EAN:
5715196157227
Parzyste numery artykułów:
BR002387
Lokalizacja w aucie:
Oś przednia, z lewej strony
Lokalizacja w aucie:
Przed osią
Ograniczenia producenta:
BOSCH
Typ zacisku hamulca:
Zacisk pływający

Zaciski pływające to jeden z dwóch głównych rodzajów zacisków hamulcowych. W stosunku do modeli stałych, zaciski hamulcowe pływające cechują się niewielką sztywnością. Niemal zawsze zacisk pływający wyposażony jest w tylko jeden tłoczek. Zwykle zaciski hamulcowe pływające wykonane są z żeliwa. Przeważnie modele te są tańsze od zacisków stałych.

Dowiedz się więcej

Typ zacisku hamulca:
Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
Średnica tłoka [mm]:
54
Dla grubości tarczy hamulcowej [mm]:
22
Typ tarczy hamulcowej:
Wentylowany

Typ tarczy hamulcowej, w której pomiędzy dwoma talerzami części ścieralnej, znajduje się odstęp, dzięki któremu tarcza jest chłodzona podczas jazdy, a w przypadku hamowania gorące powietrze wyrzucane jest na zewnątrz podzespołu dzięki ułożonym pomiędzy talerzami, słupkom kierunkowym.

Dowiedz się więcej

Dla srednicy tarczy hamulcowej [mm]:
257
Materiał:
Żeliwo

Żeliwo od dawien dawna wykorzystywane jest w motoryzacji. Dzięki swojej dużej płynności oraz małym zakresie krzepięcia to z niego wykonywane były bloki silnika oraz chociażby zaciski hamulcowe. Żeliwo posiada bardzo dobrą odporność na ścieranie oraz wysoką przewodność cieplną.

Dowiedz się więcej

Ciężar netto [kg]:
2,7
Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o Zacisk hamulcowy / mocowanie zacisku BR002386 firmy TMI

Parametry:
  • Parzyste numery artykułów: BR002387
  • Lokalizacja w aucie: Oś przednia, z lewej strony
  • Lokalizacja w aucie: Przed osią
  • Ograniczenia producenta: BOSCH
  • Typ zacisku hamulca: Zacisk pływający
  • Typ zacisku hamulca: Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
  • Średnica tłoka [mm]: 54
  • Dla grubości tarczy hamulcowej [mm]: 22
  • Typ tarczy hamulcowej: Wentylowany
  • Dla srednicy tarczy hamulcowej [mm]: 257
  • Materiał: Żeliwo
  • Ciężar netto [kg]: 2,7

Opinie

Średnia ocena:
0 (0 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Numery OEM

Szukaj zamienników dla BR002386 po numerze OEM

Producent Numery OEM
ATE 24.3541-1811.5
ATE 24.3541-1811.7
BOSCH 0 986 134 446
BOSCH 0204001965
BRAKE ENG CA2249
BREMBO F23114
BUDWEG 343340
CARDONE 384290
DELCOREMY DC83340
DELPHI LC7595
DEPA ET73340
DRI 3171900
EAI 2274031
ELSTOCK 82-0791
ELSTOCK 82-0791-000
ELSTOCK 82-0791-001
ELSTOCK 82-0791-004
ELSTOCK 82-0791-007
ERA BC63340
ERABENELUX BC63340
FIAT 77364646
FIAT 9949336
FRIESEN QBS5105
FTE RX549873A0
GIRLING 7111667
GR FI6179
HELLA 8AC355390-991
METZGER 6250577
NK 2123143
RE-EX 506-02386
SBS 13012123143
SHAFTEC BC2460
SHAFTEC BC8861
TRISCAN 8170 343340
TRW BHW667E
UBD 54922
VEGE 27434301

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy Zacisk hamulcowy / mocowanie zacisku BR002386 pasuje do Twojego auta

 

FIAT

  • brak modeli

LANCIA

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1598,00 zł
4.9 (247 ocen)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1475,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1124,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Wydmuchiwany olej spod korka wlewu oleju. Dlaczego tak się dzieje i co z tym zrobić?

Problem z wydmuchiwaniem oleju silnikowego spod korka wlewu. Dlaczego tak się dzieje i co z można z tym zrobić?

Przedmuchy oleju silnikowego spod korka wlewu nie są zjawiskiem częstym i oby nigdy nie były. Dlaczego? Ponieważ mogą świadczyć o poważnych usterkach w silniku, które są w stanie doprowadzić do kosztownych lub nawet bardzo kosztownych napraw. Skąd biorą się te przedmuchy? Co ma z nimi wspólnego dymienie spod korka oleju? Kiedy jest to problem, a kiedy nie?

czytaj więcej >
Wycieraczki zatrzymują się w dowolnym miejscu? Sprawdź co może być problemem

Wycieraczki samochodowe zatrzymują się w dowolnym miejscu na szybie? Sprawdźcie, co może być przyczyną takiego problemu

Choć mamy je stale przed oczami, zwracamy na nie uwagę dopiero wówczas, gdy zaczną szwankować. Wycieraczki samochodowe – bo to o nich mowa – czasami sprawiają problemy, których przyczyny nie zawsze są dla nas jasne. Bo co może być przyczyną zatrzymywania się wycieraczek w przypadkowych miejscach na szybie? Dlaczego nagle przestają reagować na polecenia lub zaczynają działać nieregularnie? Gdzie warto szukać źródła wszystkich tych problemów?

czytaj więcej >
Akumulator bezobsługowy. Co to znaczy i czy można go ładować?

Czy akumulator bezobsługowy faktycznie jest bezobsługowy? Co tak naprawdę oznacza to określenie i czy ta bezobsługowość wyklucza również ładowanie?

Spotkaliście się kiedyś z opinią mówiącą o tym, że samochodowe akumulatory bezobsługowe to zwykła ściema i marketingowa zagrywka? Że tak naprawdę chodzi tylko o naciągnięcie biednych kierowców, którzy powinni ignorować zapewnienia producentów o rzekomej bezobsługowości ich baterii? Nasi eksperci iParts.pl spotykają się z tym dość często, a oto, co odpowiadają na podobne zarzuty.

czytaj więcej >
Opony całoroczne czy zimowe? Sprawdź co wybrać w okresie zimowym 2024?

Opony całoroczne czy zimowe? Co będzie lepszym wyborem na zimę 2024?

W ostatnich latach normą już stały się jesienne rozważania nad tym, czy na nadchodzącą zimę warto zaopatrzyć się klasyczne zimówki, czy też może jednak postawić na opony wielosezonowe. Jak będzie wyglądał efekt takich rozważań w tym roku? Jak powinniście podejść do sprawy, wybierając opony na zimę 2024?

czytaj więcej >

Zacisk hamulcowy / mocowanie zacisku

Zacisk hamulcowy to integralny element każdego hamulca tarczowego. Ponadto to kluczowy element układu hamulcowego w samochodzie, który ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo jazdy. Dlatego jeżeli dojdzie do jakichkolwiek uszkodzeń lub awarii, kierowca powinien jak najszybciej reagować i dokonać naprawy.

Zaciski hamulcowe montuje się na stałe do zwrotnicy koła samochodowego, a w ich wnętrzu znajdziemy klocki hamulcowe. Zacisk w dobie obecnej motoryzacji jest najpopularniejszym rozwiązaniem jeśli chodzi o systemy hamulcowe.

Praca zacisków hamulcowych nie należy do łatwych. Środowisko pracy jest bardzo ciężkie ze względu na wysokie temperatury. Zacisk mocno nagrzewa się podczas hamowania, tak samo jak wszystkie elementy z nim współpracujące.  Ponadto zaciski często muszą sprostać działaniu stosunkowo dużych sił, gdy np. kierowca chce zatrzymać pędzący z prędkością 100 km/h samochód. Ze względu na położenie zaciski narażone zostały także na procesy korozyjne.

Typowy objaw awarii zacisków hamulcowych to m.in. ściąganie samochodu w jedną stronę podczas hamowania. Z reguły to symptom zatarcia się zacisków na którymś z hamulców. Ponadto na skutek zapieczenia się zacisków hamulcowych można dostrzec opór podczas jazdy samochodem a także poczuć delikatny smród. Zapieczenie zacisków można także zdiagnozować po mocno rozgrzanej feldze koła.

TMI

Turbo Motor to stosunkowo młoda firma, szczególnie jak na standardy rynku motoryzacyjnego. W obliczu podmiotów funkcjonujących w branży nieraz nawet ponad sto lat, niespełna 20 lat doświadczenia marki to niewiele. Mimo to części Turbo Motor już dzisiaj są całkiem wysoko cenione przez fachowców i użytkowników. Producent części samochodowych Turbo Motor to firma hiszpańska. W tym właśnie kraju znajduje się jej główna siedziba, jednak dystrybucja auto części odbywa się również w wielu innych krajach. Firma jest wysoko wyspecjalizowana, posiadając tylko jedną kategorię produktową. Części samochodowe Turbo Motor to turbosprężarki do samochodów wielu różnych marek. Pod marką Turbo Motor oferowane są turbosprężarki używane, po przeprowadzeniu regeneracji. Firma skupuje używane części, aby następnie w swojej fabryce poddawać je naprawom. Naprawą używanych turbosprężarek zajmują się doskonale wyszkoleni inżynierowie.

Firma kładzie duży nacisk na doskonalenie swoich produktów. Dlatego też w fabryce należącej do Turbo Motor stale trwają prace laboratoryjne. Przedsiębiorstwo nie boi się nowych rozwiązań technologicznych, nieustannie wprowadzając kolejne innowacje. Dzięki temu turbosprężarki Turbo Motor to produkty niezawodne, pod względem żywotności często nieustępujące całkowicie nowym podzespołom.

Cechy Części

Zacisk hamulcowy pływający
Zaciski pływające to jeden z dwóch głównych rodzajów zacisków hamulcowych. W stosunku do modeli stałych, zaciski hamulcowe pływające cechują się niewielką sztywnością. Niemal zawsze zacisk pływający wyposażony jest w tylko jeden tłoczek. Zwykle zaciski hamulcowe pływające wykonane są z żeliwa. Przeważnie modele te są tańsze od zacisków stałych.
Tarcza hamulcowa wentylowana
Typ tarczy hamulcowej, w której pomiędzy dwoma talerzami części ścieralnej, znajduje się odstęp, dzięki któremu tarcza jest chłodzona podczas jazdy, a w przypadku hamowania gorące powietrze wyrzucane jest na zewnątrz podzespołu dzięki ułożonym pomiędzy talerzami, słupkom kierunkowym.
Żeliwo
Żeliwo od dawien dawna wykorzystywane jest w motoryzacji. Dzięki swojej dużej płynności oraz małym zakresie krzepięcia to z niego wykonywane były bloki silnika oraz chociażby zaciski hamulcowe. Żeliwo posiada bardzo dobrą odporność na ścieranie oraz wysoką przewodność cieplną.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze