- Ograniczenia producenta: TRW
- Typ zacisku hamulca: Zacisk hamulcowy z osadzeniem typu pięsć
- Typ zacisku hamulca: Zacisk hamulcowy ze zintegrowanym hamulcem pomocniczym
- Materiał: Żeliwo
- Średnica 1 [mm]: 41
- Parzyste numery artykułów: BHS268E
Dodaj opinię
(01.10.2024)
Opinia wystawiona dla Zacisk hamulcowy TRW BHS1206E
(12.02.2021)
Opinia wystawiona dla Zacisk hamulcowy TRW BHN317
(18.12.2020)
Zaciski TRW kupiłem z polecenia kolegi, który też ma je z tego sklepu. Sklepu wcześniej nie znałem, teraz za każdym razem tutaj kupuje i polecam znajomym. To duża wygoda, nie trzeba chodzić po sklepach, wszystko w jednym miejscu. Polecam!!
Opinia wystawiona dla Zacisk hamulcowy TRW BHZ973E
Producent | Numery OEM |
---|
APEC | LCA155 |
ATE | 24.3414-1719.5 |
BENDIX | 694425B |
BLUEPRINT | ADN14563 |
BOSCH | 0 986 134 383 |
BOSCH | 0 986 473 480 |
BRAKE ENG | CA2344 |
BREMBO | F59148 |
BUDWEG | 343284 |
DA SILVA | ET2226 |
DELCOREMY | DC73284 |
ELSTOCK | 86-0757 |
ERABENELUX | BC53284 |
FERODO | FCL694425 |
FTE | RX419805A0 |
GIRLING | 7107267 |
HBJAKOPART | J3211052 |
HELLA | 8AC 355 384-611 |
JURID | 694425J |
NISSA | 44011-00QAC |
NISSA | 77010-50915 |
NK | 2136221 |
OPEL | 44 14 027 |
OPEL | 9199259 |
QUINTON HA | QBS3261 |
REMSA | 9023441 |
REMY | DC73284 |
RENAU | 77 01 050 915 |
RENAU | 77 11 135 669 |
SPIDAN | 403284 |
TEXTAR | 38052400 |
TRISCAN | 8170343284 |
UBD | 54686 |
VAUXH | 44 14 027 |
VAUXH | 9199259 |
NISSAN
|
OPEL
|
RENAULT
|
Podobne towary | ||
---|---|---|
Zacisk hamulcowy LAUBER 75.2524 | LAUBER | Brak ceny |
Zacisk hamulcowy ABE CZH-X008ABE | ABE | Brak ceny |
Zacisk hamulcowy TMI BR002276 | TMI | Brak ceny |
Zacisk hamulcowy JURATEK JCA1038L | JURATEK | Brak ceny |
Zacisk hamulcowy KAWE 343284 | KAWE | Brak ceny |
Zestaw tulei prowadzących, zacisk hamulca KAWE 113-1346X | KAWE | Brak ceny |
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Zacisk hamulcowy to integralny element każdego hamulca tarczowego. Ponadto to kluczowy element układu hamulcowego w samochodzie, który ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo jazdy. Dlatego jeżeli dojdzie do jakichkolwiek uszkodzeń lub awarii, kierowca powinien jak najszybciej reagować i dokonać naprawy.
Zaciski hamulcowe montuje się na stałe do zwrotnicy koła samochodowego, a w ich wnętrzu znajdziemy klocki hamulcowe. Zacisk w dobie obecnej motoryzacji jest najpopularniejszym rozwiązaniem jeśli chodzi o systemy hamulcowe.
Praca zacisków hamulcowych nie należy do łatwych. Środowisko pracy jest bardzo ciężkie ze względu na wysokie temperatury. Zacisk mocno nagrzewa się podczas hamowania, tak samo jak wszystkie elementy z nim współpracujące. Ponadto zaciski często muszą sprostać działaniu stosunkowo dużych sił, gdy np. kierowca chce zatrzymać pędzący z prędkością 100 km/h samochód. Ze względu na położenie zaciski narażone zostały także na procesy korozyjne.
Typowy objaw awarii zacisków hamulcowych to m.in. ściąganie samochodu w jedną stronę podczas hamowania. Z reguły to symptom zatarcia się zacisków na którymś z hamulców. Ponadto na skutek zapieczenia się zacisków hamulcowych można dostrzec opór podczas jazdy samochodem a także poczuć delikatny smród. Zapieczenie zacisków można także zdiagnozować po mocno rozgrzanej feldze koła.
TRW to marka części samochodowych znana niemal na całym świecie. Firma jest aktualnie jednym z liderów w branży motoryzacyjnej. Ogromne zakłady produkcyjne położone w 186 lokalizacjach pozwoliły na produkcję szerokiej gamy oryginalnych części samochodowych, a także części zamiennych dedykowanych na rynek wtórny.
Produkcję części zamiennych TRW rozpoczęło seryjnie w latach 60. Najpierw duży nacisk położony został na podzespoły elektroniki samochodowej, ale z czasem konsekwentnie uzupełniano katalog w części dedykowane kolejnym systemom i układom samochodowym.
Dzięki doskonałej jakości, części samochodowe TRW zyskały uznanie branży motoryzacyjnej na całym świecie. Według statystyk branżowych magazynów motoryzacyjnych jeden na trzy samochody w Europie, a także jeden na dwa samochody w Japonii jest wyposażony w części marki TRW. Części dedykowane są nie tylko samochodom osobowym, dostawczym, sportowym, ale także ciężarowym.