- Ograniczenia producenta: TRW
- Typ zacisku hamulca: Zacisk hamulcowy (1-tłoczkowy)
- Materiał: Żeliwo
- Średnica 1 [mm]: 48
- Parzyste numery artykułów: BHV336E
Dodaj opinię
(01.10.2024)
Opinia wystawiona dla Zacisk hamulcowy TRW BHS1206E
(12.02.2021)
Opinia wystawiona dla Zacisk hamulcowy TRW BHN317
(18.12.2020)
Zaciski TRW kupiłem z polecenia kolegi, który też ma je z tego sklepu. Sklepu wcześniej nie znałem, teraz za każdym razem tutaj kupuje i polecam znajomym. To duża wygoda, nie trzeba chodzić po sklepach, wszystko w jednym miejscu. Polecam!!
Opinia wystawiona dla Zacisk hamulcowy TRW BHZ973E
Producent | Numery OEM |
---|
A.B.S. | 522582 |
APEC | RCA442 |
ATE | 24348117655 |
ATE | 24348117665 |
BENDIX | 694536B |
BOSCH | 0 986 473 257 |
BOSCH | 0 986 474 257 |
BRAKE ENG | CA2132R |
BREMBO | F59139 |
BUDWEG | 343246 |
BUDWEG | 343247 |
DA SILVA | ET8004 |
DELCOREMY | DC83246 |
DELCOREMY | DC83247 |
DELPHI | LC7591 |
DELPHI | LC7592 |
ELSTOCK | 83-0812 |
ERABENELUX | BC63247 |
FERODO | FCL694536 |
FTE | RX489845A0 |
FTE | RX489846A0 |
GIRLING | 7110337 |
GR | OP6174 |
HELLA | 8AC 355 387-741 |
HELLAPAGID | 8AC 355 387-741 |
JURID | 694536J |
NK | 213653 |
NK | 213654 |
OPEL | 5 42 085 |
OPEL | 9195987 |
QUINTON HA | QBS3267 |
QUINTON HA | QBS3268 |
REMSA | 9021322 |
REMY | DC83247 |
REMY | RAB94358 |
SPIDAN | 403247 |
TEXTAR | 38063200 |
TRISCAN | 8170343247 |
UBD | 54666 |
UBD | 54667 |
VAUXH | 5 42 085 |
VAUXH | 9195987 |
ZIMMERMANN | 430.2.10124 |
OPEL
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Zacisk hamulcowy to integralny element każdego hamulca tarczowego. Ponadto to kluczowy element układu hamulcowego w samochodzie, który ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo jazdy. Dlatego jeżeli dojdzie do jakichkolwiek uszkodzeń lub awarii, kierowca powinien jak najszybciej reagować i dokonać naprawy.
Zaciski hamulcowe montuje się na stałe do zwrotnicy koła samochodowego, a w ich wnętrzu znajdziemy klocki hamulcowe. Zacisk w dobie obecnej motoryzacji jest najpopularniejszym rozwiązaniem jeśli chodzi o systemy hamulcowe.
Praca zacisków hamulcowych nie należy do łatwych. Środowisko pracy jest bardzo ciężkie ze względu na wysokie temperatury. Zacisk mocno nagrzewa się podczas hamowania, tak samo jak wszystkie elementy z nim współpracujące. Ponadto zaciski często muszą sprostać działaniu stosunkowo dużych sił, gdy np. kierowca chce zatrzymać pędzący z prędkością 100 km/h samochód. Ze względu na położenie zaciski narażone zostały także na procesy korozyjne.
Typowy objaw awarii zacisków hamulcowych to m.in. ściąganie samochodu w jedną stronę podczas hamowania. Z reguły to symptom zatarcia się zacisków na którymś z hamulców. Ponadto na skutek zapieczenia się zacisków hamulcowych można dostrzec opór podczas jazdy samochodem a także poczuć delikatny smród. Zapieczenie zacisków można także zdiagnozować po mocno rozgrzanej feldze koła.
TRW to marka części samochodowych znana niemal na całym świecie. Firma jest aktualnie jednym z liderów w branży motoryzacyjnej. Ogromne zakłady produkcyjne położone w 186 lokalizacjach pozwoliły na produkcję szerokiej gamy oryginalnych części samochodowych, a także części zamiennych dedykowanych na rynek wtórny.
Produkcję części zamiennych TRW rozpoczęło seryjnie w latach 60. Najpierw duży nacisk położony został na podzespoły elektroniki samochodowej, ale z czasem konsekwentnie uzupełniano katalog w części dedykowane kolejnym systemom i układom samochodowym.
Dzięki doskonałej jakości, części samochodowe TRW zyskały uznanie branży motoryzacyjnej na całym świecie. Według statystyk branżowych magazynów motoryzacyjnych jeden na trzy samochody w Europie, a także jeden na dwa samochody w Japonii jest wyposażony w części marki TRW. Części dedykowane są nie tylko samochodom osobowym, dostawczym, sportowym, ale także ciężarowym.