- Napięcie [V]: 12
- Tryb pracy: Elektryczny
- Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
- Ciężar [kg]: 1,14
- Gwintowana złączka: M8x1.25
- Ilość otworów: 4
Dodaj opinię
(22.12.2016)
Opinia wystawiona dla Zawór EGR ERA 555260
(10.11.2016)
Opinia wystawiona dla Zawór EGR ERA 555188
(09.11.2016)
Opinia wystawiona dla Zawór EGR ERA 555059
Producent | Numery OEM |
---|
AIC | 55763 |
AIC | 70378 |
ALFA | 0000055184651 |
ALFA | 50 024 007 |
ALFA | 50024007 |
ALFA | 55 184 651 |
ALFA | 55 201 144 |
ALFA | 55 219 498 |
ALFA | 55184651 |
ALFA | 55201144 |
ALFA | 55206931 |
ALFA | 55219498 |
ALFA | 55219501 |
ALFA | 71 723 449 |
ALFA | 71 788 559 |
ALFA | 71 789 046 |
ALFA | 71 793 407 |
ALFA | 71 793 804 |
ALFA | 71723449 |
ALFA | 71788558 |
ALFA | 71788559 |
ALFA | 71788560 |
ALFA | 71789045 |
ALFA | 71789046 |
ALFA | 71789047 |
ALFA | 71793034 |
ALFA | 71793407 |
ALFA | 71793409 |
ALFA | 71793804 |
ALFA | 73501348 |
DELPHI | EG10257 |
DELPHI | EG10257-12B1 |
ERA | 555040 |
ERA | 555040A |
ERA | 555040B |
ERA | 555040HQ |
ERA | 555040R |
FACET | 23.0007 |
FEBI | 39543 |
FIAT | 50 024 007 |
FIAT | 50024007 |
FIAT | 55 184 651 |
FIAT | 55 201 144 |
FIAT | 55 219 498 |
FIAT | 55184651 |
FIAT | 55197846 |
FIAT | 5520 6931 |
FIAT | 55201144 |
FIAT | 55206931 |
FIAT | 5521 9501 |
FIAT | 55219498 |
FIAT | 55219501 |
FIAT | 71 723 449 |
FIAT | 71 788 558 |
FIAT | 71 788 559 |
FIAT | 71 788 560 |
FIAT | 71 789 045 |
FIAT | 71 789 046 |
FIAT | 71 793 407 |
FIAT | 71 793 804 |
FIAT | 71 793 806 |
FIAT | 7172 3449 |
FIAT | 71723449 |
FIAT | 71788558 |
FIAT | 71788559 |
FIAT | 71788560 |
FIAT | 71788624 |
FIAT | 71789045 |
FIAT | 71789046 |
FIAT | 71789047 |
FIAT | 7179 3407 |
FIAT | 7179 3804 |
FIAT | 71793034 |
FIAT | 71793407 |
FIAT | 71793409 |
FIAT | 71793804 |
FIAT | 71793806 |
FIAT | 73 501 348 |
FIAT | 7350 1348 |
FIAT | 73501348 |
FIAT | 93 189 798 |
FISPA | 83.632 |
FISPA | 83.632UE |
FORD | 1 539 612 |
FORD | 1 557 292 |
FORD | 1 710 918 |
FORD | 1539612 |
FORD | 1710918 |
FORD | 9S519D475AA |
FORD | 9S519D475AB |
FORD | AS519D475AA |
GM | 093177422 |
GM | 09319335 |
GM | 093196798 |
GM | 58 51 049 |
GM | 5851049 |
GM | 8 51 364 |
GM | 8 51 744 |
GM | 851364 |
GM | 851744 |
GM | 93 177 422 |
GM | 93 189 335 |
GM | 93 196 798 |
GM | 93169066 |
GM | 93177422 |
GM | 93189335 |
GM | 93189798 |
GM | 9319335 |
GM | 93196798 |
HOFFER | 7518043 |
HOFFER | 7518139 |
HOFFER | 7518543 |
LANCIA | 0000055184651 |
LANCIA | 50 024 007 |
LANCIA | 50024007 |
LANCIA | 55 184 651 |
LANCIA | 55 201 144 |
LANCIA | 55 206 931 |
LANCIA | 55 219 498 |
LANCIA | 55 219 501 |
LANCIA | 55184651 |
LANCIA | 55201144 |
LANCIA | 55206931 |
LANCIA | 55219498 |
LANCIA | 55219501 |
LANCIA | 71 723 449 |
LANCIA | 71 788 559 |
LANCIA | 71 789 046 |
LANCIA | 71 793 407 |
LANCIA | 71 793 804 |
LANCIA | 7172 3449 |
LANCIA | 71723449 |
LANCIA | 71788558 |
LANCIA | 71788559 |
LANCIA | 71788560 |
LANCIA | 71788624 |
LANCIA | 71789045 |
LANCIA | 71789046 |
LANCIA | 7179 3407 |
LANCIA | 7179 3804 |
LANCIA | 71793034 |
LANCIA | 71793407 |
LANCIA | 71793409 |
LANCIA | 71793804 |
LANCIA | 73 501 348 |
LANCIA | 7350 1348 |
LANCIA | 73501348 |
MEATDORIA | 88043 |
MEATDORIA | 88543 |
METZGER | 0892207 |
METZGER | 0892949 |
OPEL | 00 851 364 |
OPEL | 00 851 744 |
OPEL | 04 434 941 |
OPEL | 04434941 |
OPEL | 05 851 049 |
OPEL | 05851049 |
OPEL | 08 51 364 |
OPEL | 08 51 744 |
OPEL | 08 51 756 |
OPEL | 08 51 758 |
OPEL | 0851364 |
OPEL | 0851744 |
OPEL | 0851756 |
OPEL | 0851758 |
OPEL | 09 319 335 |
OPEL | 093 169 062 |
OPEL | 093 169 066 |
OPEL | 093 177 422 |
OPEL | 093 189 335 |
OPEL | 093 189 798 |
OPEL | 093 196 798 |
OPEL | 093169062 |
OPEL | 093169066 |
OPEL | 093177422 |
OPEL | 093189335 |
OPEL | 093189798 |
OPEL | 093196798 |
OPEL | 44 31 099 |
OPEL | 44 32 905 |
OPEL | 44 33 837 |
OPEL | 44 34 941 |
OPEL | 4434941 |
OPEL | 55 184 651 |
OPEL | 55 201 144 |
OPEL | 55 219 498 |
OPEL | 55 42 096 |
OPEL | 5542096 |
OPEL | 58 51 049 |
OPEL | 5851049 |
OPEL | 8 51 175 |
OPEL | 8 51 364 |
OPEL | 8 51 744 |
OPEL | 8 51 756 |
OPEL | 8 51 758 |
OPEL | 851364 |
OPEL | 851744 |
OPEL | 851756 |
OPEL | 851758 |
OPEL | 93 161 578 |
OPEL | 93 169 062 |
OPEL | 93 169 066 |
OPEL | 93 177 422 |
OPEL | 93 189 335 |
OPEL | 93 189 798 |
OPEL | 93 19 335 |
OPEL | 93 196 798 |
OPEL | 93 198 005 |
OPEL | 93 198 182 |
OPEL | 93 198 436 |
OPEL | 93169062 |
OPEL | 93169066 |
OPEL | 93177422 |
OPEL | 93184579 |
OPEL | 93189335 |
OPEL | 93189798 |
OPEL | 93196798 |
OPEL | 95 08 165 |
PIERBURG | 7.00020.14.0 |
PIERBURG | 7.00020.17.0 |
PIERBURG | 7.00020.19.0 |
PIERBURG | 7.00020.24.0 |
SCHAEFF | 312163600111 |
SIDAT | 83.632 |
SIDAT | 83.632UE |
SUZUK | 18111-84E52-000 |
SUZUK | 1811184E51 |
SUZUK | 1811184E52 |
SUZUK | 1811184E52000 |
SUZUK | 1852086J00 |
SUZUK | 1852086J00000 |
SUZUK | 1852086J01000 |
SUZUK | 18520M86J10 |
SUZUK | 18520M86J10000 |
SUZUK | 18520N86J00 |
SUZUK | 18520N86J01 |
VAUXH | 009319335 |
VAUXH | 0851364 |
VAUXH | 0851744 |
VAUXH | 09 319 335 |
VAUXH | 093177422 |
VAUXH | 093189335 |
VAUXH | 09319335 |
VAUXH | 093196798 |
VAUXH | 5542096 |
VAUXH | 58 51 049 |
VAUXH | 5851049 |
VAUXH | 8 51 136 |
VAUXH | 8 51 174 |
VAUXH | 8 51 364 |
VAUXH | 8 51 744 |
VAUXH | 851364 |
VAUXH | 851744 |
VAUXH | 851758 |
VAUXH | 93 161 578 |
VAUXH | 93 177 422 |
VAUXH | 93 189 335 |
VAUXH | 93 19 335 |
VAUXH | 93 196 798 |
VAUXH | 93 198 005 |
VAUXH | 93 198 182 |
VAUXH | 93 198 436 |
VAUXH | 93177422 |
VAUXH | 93189335 |
VAUXH | 93189798 |
VAUXH | 9319335 |
VAUXH | 93196798 |
VAUXH | 95 08 165 |
VEMO | V40-63-0016 |
FIAT
|
FORD
|
LANCIA
|
OPEL
|
SUZUKI
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Zawór egr to element znajdujący się na pograniczu układu wydechowego i dolotowego. Służy on ograniczaniu emisji spalin, co jest rozwiązaniem ekologicznym. Jego zadaniem jest przekazanie części spalin do układu dolotowego, tak aby mogły się one znaleźć w komorze silnika. Domyślnie zawór egr recyrkulacji spalin jest zamknięty, otwiera się dopiero wtedy, gdy jest to możliwe i bezpieczne dla silnika. O ile zawory starszej generacji pozostają w pozycji całkowicie zamkniętej lub całkowicie otwarte, o tyle w nowoczesnym układzie egr szerokość otwarcia zaworu jest regulowana w zależności od aktualnego zapotrzebowania. Należy podkreślić, że zawór egr działa tylko wtedy, gdy silnik pracuje na średnich obrotach, gdyż są to optymalne warunki jego pracy. Oznacza to, że recyrkulacja spalin nie ogranicza mocy silnika, gdyż przy maksymalnych obrotach zawór zostaje zamknięty.
Zawór egr recyrkulacji spalin stosunkowo często ulega awariom. Wynika to z trudnych warunków pracy tego elementu. Zagrażają mu przede wszystkim zanieczyszczenia znajdujące się w spalinach, które gromadząc się w zaworze mogą go zapchać. Ponadto, drażniące działanie spalin niejednokrotnie prowadzi do przepalenia konstrukcji zaworu egr. Objawami awarii egr, które kierowca powinien zauważyć, są: nierówna praca silnika na biegu jałowym, niemożliwość osiągnięcia maksymalnych obrotów, a także kłopot z zapalaniem silnika.
Niesprawność zaworu egr wymaga zwykle jego wymiany, choć w przypadku zapchania zanieczyszczeniami wystarczające może się okazać czyszczenie. Ażeby uniknąć awarii zaworu egr, należy wymieniać go zgodnie z zaleceniami producentów według których w pojazdach z silnikami benzynowymi są one w stanie działać sprawnie do 100 tys. km, natomiast z silnikami wysokoprężnymi wytrzymują maksymalnie do 60 tys. km.
ERA to włoska firma produkująca części samochodowe. Specjalnością przedsiębiorstwa są elementy elektryki oraz elektroniki samochodowej. Producent należy do europejskich i światowych liderów w wymienionych sektorach. Wśród flagowych produktów marki ERA należy wymienić wszelkie czujniki, przekaźniki i przełączniki. Elektryka i elektronika ERA to najwyższa jakość na rynku, potwierdzona szeregiem certyfikatów.
Choć bezsprzecznie produkty z wymienionych kategorii stanowią główne linie produkcyjne firmy ERA, to tylko część całej oferty producenta. Przedsiębiorstwo stale poszerza swoją ofertę, stając się coraz bardziej wszechstronnym dostawcą samochodowych części zamiennych. Części samochodowe ERA to również między innymi elementy mechanizmów sterujących pracą silnika. Producent oferuje także części układu zapłonowego, układu zawieszenia, klimatyzacji i wiele innych autoczęści. Wszystkie łączy jedna cecha, jaką jest wykończenie z troską o najmniejsze detale.
ERA powstała w 1983 roku jako marka koncernu Sipea. Z czasem ERA stała się niezależną firmą produkcyjną, zyskującą rozpoznawalność we Włoszech oraz poza granicami kraju. Obecnie części samochodowe ERA są dystrybuowane do ponad 70 krajów na całym świecie. Firma posiada główną siedzibę w rodzinnych Włoszech oraz filie w innych krajach. Warto zaznaczyć, że ERA to nie tylko producent części samochodowych, lecz przedsiębiorstwo w dużej mierze zajmuje się również dystrybucją autoczęści własnych i innych producentów.