- Rodzaj koprusu: Obudowa aluminiowa
- Ilość biegunów: 6
- Tryb pracy: Elektryczny
- Rodzaj chłodzenia: Chłodzony powietrzem
- Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
ASHIKA | 150-00-0307 |
AUTOMEGA | 210046310 |
BLUEPRINT | ADBP740001 |
BORGW WAHL | 710935D/1 |
BORGW WAHL | 710935R |
BUGIAD | BGR13051 |
CAUTEX | 771360 |
DRI | 717720046 |
ELSTOCK | 72-0046 |
ERA | 555039 |
ERA | 555039A |
ERABENELUX | 555039 |
FARE SA | 27356 |
FEBI | 170329 |
FISPA | 83.624 |
FISPA | 83.624AS |
FORD | 1119890 |
FORD | 1134210 |
FORD | 1211356 |
FORD | 1358360 |
FORD | 1472884 |
FORD | 1590848 |
FORD | 1S7G-9D475-AF |
FORD | 1S7G-9D475-AG |
FORD | 1S7G-9D475-AH |
FORD | 1S7G-9D475-AJ |
FORD | 1S7G-9D475-AK |
FORD | 1S7G-9D475-AL |
FORD | 5204549 |
HBELPARTS | 70671305 |
HELLA | 6NU 010 171-001 |
HOFFER | 7518040 |
HOFFER | 7518040/1 |
HOFFER | 7518040E |
INTERMOTOR | 14938 |
JAPANPAR | EGR-0307 |
JPG | 1519900600 |
KAVO PARTS | EEG-4502 |
KAWE | 8813 10014 |
MAG | 571822112108 |
MAPCO | 83601 |
MAZDA | LF01-20-300 |
MAZDA | LF01-20-300A |
MEATDORIA | 88040 |
MEATDORIA | 88040/1 |
MEATDORIA | 88040E |
METALCAUCH | 93169 |
METZGER | 0892013 |
METZGER | 0892691 |
MOTAQUIP | LVER101 |
NRF | 48332 |
NTY | EGR-MZ-000 |
OSSCA | 19357 |
PIERBURG | 7.24809.73.0 |
QUINTON HA | XEGR12 |
SIDAT | 83.624 |
SIDAT | 83.624AS |
STC | T493169 |
STELLOX | 01-25036-SX |
SWAG | 33 10 0157 |
Stark | SKEGR-0770061 |
TOPRAN | 302 692 |
TRICLO | 347021 |
TRISCAN | 1450-14938 |
TRISCAN | 1450-724809730 |
TRISCAN | 1545-14938 |
TRISCAN | 337ERV002 |
TRISCAN | 526-10021 |
TRISCAN | 647.24809.73.0 |
TRISCAN | 696NU 010 171-001 |
TRISCAN | 7.24809.73.0 |
TRISCAN | 72-0046 |
TRISCAN | 79-7.24809.73.0 |
TRISCAN | 79-V25630012 |
VEMO | V25-63-0012 |
VOLVO | 30658187 |
VOLVO | 30757402 |
VOLVO | 31251243 |
VOLVO | 31359796 |
VOLVO | 8694697 |
FORD
|
MAZDA
|
VOLVO
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Zawór egr to element znajdujący się na pograniczu układu wydechowego i dolotowego. Służy on ograniczaniu emisji spalin, co jest rozwiązaniem ekologicznym. Jego zadaniem jest przekazanie części spalin do układu dolotowego, tak aby mogły się one znaleźć w komorze silnika. Domyślnie zawór egr recyrkulacji spalin jest zamknięty, otwiera się dopiero wtedy, gdy jest to możliwe i bezpieczne dla silnika. O ile zawory starszej generacji pozostają w pozycji całkowicie zamkniętej lub całkowicie otwarte, o tyle w nowoczesnym układzie egr szerokość otwarcia zaworu jest regulowana w zależności od aktualnego zapotrzebowania. Należy podkreślić, że zawór egr działa tylko wtedy, gdy silnik pracuje na średnich obrotach, gdyż są to optymalne warunki jego pracy. Oznacza to, że recyrkulacja spalin nie ogranicza mocy silnika, gdyż przy maksymalnych obrotach zawór zostaje zamknięty.
Zawór egr recyrkulacji spalin stosunkowo często ulega awariom. Wynika to z trudnych warunków pracy tego elementu. Zagrażają mu przede wszystkim zanieczyszczenia znajdujące się w spalinach, które gromadząc się w zaworze mogą go zapchać. Ponadto, drażniące działanie spalin niejednokrotnie prowadzi do przepalenia konstrukcji zaworu egr. Objawami awarii egr, które kierowca powinien zauważyć, są: nierówna praca silnika na biegu jałowym, niemożliwość osiągnięcia maksymalnych obrotów, a także kłopot z zapalaniem silnika.
Niesprawność zaworu egr wymaga zwykle jego wymiany, choć w przypadku zapchania zanieczyszczeniami wystarczające może się okazać czyszczenie. Ażeby uniknąć awarii zaworu egr, należy wymieniać go zgodnie z zaleceniami producentów według których w pojazdach z silnikami benzynowymi są one w stanie działać sprawnie do 100 tys. km, natomiast z silnikami wysokoprężnymi wytrzymują maksymalnie do 60 tys. km.
KaWe to holenderska firma, która powstała w 1970 roku. Firma specjalizuje się w produkcji i handlu części samochodowych. W centrum zainteresowań holenderskiej marki jest układ hamulcowy i kierowniczy. KaWe jest także czołowym producentem, który zajmuje się materiałami ciernymi.
Firma w swojej ofercie posiada:
Wieloletnie doświadczenie KaWe w branży motoryzacyjnej, wysoka jakoś produkowanych komponentów oraz nieustanne powiększanie grona odbiorców, sprawiło, że marka jest znana praktycznie na całym świecie.
Dzięki zastosowaniu najnowszych technologii komponenty produkowane przez KaWe pasują zarówno do samochodów osobowych, ciężarowych, jak i lekkich pojazdów komercyjnych, pojazdów motorowych, autobusów i maszyn rolniczych.
KaWe swoją główną siedzibę ma w Holandii. Nie oznacza to jednak, że koncern w swojej działalności ogranicza się tylko do rodzimego kraju. Działania eksportowe KaWe prowadzone są w ponad pięćdziesięciu krajach na całym świecie. To zasługa licznych oddziałów ulokowanych głównie w Europie.