Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawór EGR KAWE 8813 10014

0 (0 ocen) pokaż opinie
Kod produktu:
8813 10014
Zawór EGR KAWE 8813 10014
  • Zawór EGR KAWE 8813 10014 - fot.1
  • Zawór EGR KAWE 8813 10014 - fot.2
  • Zawór EGR KAWE 8813 10014 - fot.3
  • Zawór EGR KAWE 8813 10014 - fot.4
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

Na raty już od 10 zł miesięcznie
Kup taniej w aplikacji
Darmowa dostawa
w 24h
Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
99% klientów poleca
sklep iParts.pl
Producent:
KAWE
Rodzaj koprusu:
Obudowa aluminiowa
Ilość biegunów:
6
Tryb pracy:
Elektryczny
Rodzaj chłodzenia:
Chłodzony powietrzem

Rzadziej spotykany rodzaj chłodzenia silnika. W odróżnieniu od układu chłodzonego cieczą, w tym przypadku chłodzenie odbywa się poprzez wymiennik ciepła znajdujący się na obwodzie olejowym, a nie poprzez chłodnicę i płyn chłodniczy płynący wokół całego silnika.

Dowiedz się więcej

Artykuł oraz informacja uzupełniająca:
Z uszczelnieniami
Stan:
Fabrycznie nowy

Naszym standardem jest dostarczanie oryginalnych, fabrycznie nowych części. Jednak w pojedynczych przypadkach (bardzo rzadko), ze względu na dostępność i specyfikę rynku, może się zdarzyć, że nasz dostawca dostarczy część regenerowaną.

Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opis produktu

Dodatkowe informacje o EGR-zawór recyrkulacji 8813 10014 firmy KAWE

Parametry:
  • Rodzaj koprusu: Obudowa aluminiowa
  • Ilość biegunów: 6
  • Tryb pracy: Elektryczny
  • Rodzaj chłodzenia: Chłodzony powietrzem
  • Artykuł oraz informacja uzupełniająca: Z uszczelnieniami

Opinie

Średnia ocena:
0 (0 ocen)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Numery OEM

Szukaj zamienników dla 8813 10014 po numerze OEM

Producent Numery OEM
ASHIKA 150-00-0307
AUTOMEGA 210046310
BLUEPRINT ADBP740001
BORGW WAHL 710935D/1
BORGW WAHL 710935R
BUGIAD BGR13051
CAUTEX 771360
DRI 717720046
ELSTOCK 72-0046
ERA 555039
ERA 555039A
ERABENELUX 555039
FARE SA 27356
FEBI 170329
FISPA 83.624
FISPA 83.624AS
FORD 1119890
FORD 1134210
FORD 1211356
FORD 1358360
FORD 1472884
FORD 1590848
FORD 1S7G-9D475-AF
FORD 1S7G-9D475-AG
FORD 1S7G-9D475-AH
FORD 1S7G-9D475-AJ
FORD 1S7G-9D475-AK
FORD 1S7G-9D475-AL
FORD 5204549
HBELPARTS 70671305
HELLA 6NU 010 171-001
HOFFER 7518040
HOFFER 7518040/1
HOFFER 7518040E
INTERMOTOR 14938
JAPANPAR EGR-0307
JPG 1519900600
KAVO PARTS EEG-4502
KAWE 8813 10014
MAG 571822112108
MAPCO 83601
MAZDA LF01-20-300
MAZDA LF01-20-300A
MEATDORIA 88040
MEATDORIA 88040/1
MEATDORIA 88040E
METALCAUCH 93169
METZGER 0892013
METZGER 0892691
MOTAQUIP LVER101
NRF 48332
NTY EGR-MZ-000
OSSCA 19357
PIERBURG 7.24809.73.0
QUINTON HA XEGR12
SIDAT 83.624
SIDAT 83.624AS
STC T493169
STELLOX 01-25036-SX
SWAG 33 10 0157
Stark SKEGR-0770061
TOPRAN 302 692
TRICLO 347021
TRISCAN 1450-14938
TRISCAN 1450-724809730
TRISCAN 1545-14938
TRISCAN 337ERV002
TRISCAN 526-10021
TRISCAN 647.24809.73.0
TRISCAN 696NU 010 171-001
TRISCAN 7.24809.73.0
TRISCAN 72-0046
TRISCAN 79-7.24809.73.0
TRISCAN 79-V25630012
VEMO V25-63-0012
VOLVO 30658187
VOLVO 30757402
VOLVO 31251243
VOLVO 31359796
VOLVO 8694697

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy EGR-zawór recyrkulacji 8813 10014 pasuje do Twojego auta

 

FORD

  • brak modeli

MAZDA

  • brak modeli

VOLVO

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3 ocen)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1598,00 zł
4.9 (247 ocen)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1475,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1124,00 zł
5.0 (230 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0 ocen)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0 ocen)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Porady motoryzacyjne

Błąd P003A - niewłaściwe podciśnienie turbosprężarki. Jak poradzić sobie z problemem?

Błąd P003A, czyli niewłaściwe podciśnienie turbosprężarki. Jak zdiagnozować przyczyny jego powstawania i jak je naprawić?

Błąd P003A to jeden z tych błędów, którego pojawienie się oznacza problemy z układem turbosprężarki. Jego powstaniu może towarzyszyć spadek mocy, zwiększone zużycie paliwa, a w niektórych przypadkach przejście jednostki napędowej w tryb awaryjny. Jak możecie szybko zdiagnozować problem stojący za błędem P003A? Jakie są jego przyczyny i jak sobie z nimi radzić?

czytaj więcej >
Nexen N'Fera. Cena, charakterystyka, opinie kierowców

Ewolucja opon Nexen N'Fera. Przegląd serii od modelu Nexen N'Fera SU1 do nowoczesnych wersji Nexen N'Fera Sport i Nexen N'Fera Primus

Koreańska marka Nexen, znana z solidności i mocno innowacyjnych rozwiązań, od lat dostarcza nam opony letnie z serii N'Fera, starające się łączyć sportowe osiągi z codziennym komfortem jazdy. Jakie efekty przyniosło to połączenie? Czy kolejne opony z serii N'Fera faktycznie są w stanie zapewnić nam efekt, o jakim myślał ich producent?

czytaj więcej >
Jak sprawdzić normę emisji spalin w swoim aucie? Dlaczego warto to wiedzieć?

Jak sprawdzić normę emisji spalin w samochodzie? Dlaczego informacja ta ma tak duże znaczenie nie tylko dla środowiska, ale i dla naszego portfela?

Kto z Was wie, którą normę emisji spalin spełnia Wasz samochód? Każdy wie, że Euro, ale które Euro? Euro 6 czy Euro 1? Konkretny typ normy emisji spalin to istotny element wpływający na koszty utrzymania pojazdu, możliwość wjazdu do niektórych stref miejskich oraz ogólny wpływ na środowisko. W jaki sposób możecie sprawdzić, o jaką normę w Waszym przypadku chodzi?

czytaj więcej >
Błąd "engine management system faulty" w samochodzie. Wyjaśniamy co oznacza

Pojawił się błąd "Engine management system faulty"? Sprawdźcie, co oznacza i jak należy na niego zareagować

Pojawienie się błędu „Engine management system faulty” jest w stanie wywołać niepokój w sercu każdego kierowcy. Czy słusznie? Czy podobny niepokój może powstać nie tylko w sercu, ale i w portfelu właściciela auta, w którym błąd taki się pojawił? Jakie usterki może sygnalizować? Jakie są najczęstsze przyczyny pojawienia się tego błędu i jak na to reagować?

czytaj więcej >

EGR-zawór recyrkulacji

Zawór egr to element znajdujący się na pograniczu układu wydechowego i dolotowego. Służy on ograniczaniu emisji spalin, co jest rozwiązaniem ekologicznym. Jego zadaniem jest przekazanie części spalin do układu dolotowego, tak aby mogły się one znaleźć w komorze silnika. Domyślnie zawór egr recyrkulacji spalin jest zamknięty, otwiera się dopiero wtedy, gdy jest to możliwe i bezpieczne dla silnika. O ile zawory starszej generacji pozostają w pozycji całkowicie zamkniętej lub całkowicie otwarte, o tyle w nowoczesnym układzie egr szerokość otwarcia zaworu jest regulowana w zależności od aktualnego zapotrzebowania. Należy podkreślić, że zawór egr działa tylko wtedy, gdy silnik pracuje na średnich obrotach, gdyż są to optymalne warunki jego pracy. Oznacza to, że recyrkulacja spalin nie ogranicza mocy silnika, gdyż przy maksymalnych obrotach zawór zostaje zamknięty.

Zawór egr recyrkulacji spalin stosunkowo często ulega awariom. Wynika to z trudnych warunków pracy tego elementu. Zagrażają mu przede wszystkim zanieczyszczenia znajdujące się w spalinach, które gromadząc się w zaworze mogą go zapchać. Ponadto, drażniące działanie spalin niejednokrotnie prowadzi do przepalenia konstrukcji zaworu egr. Objawami awarii egr, które kierowca powinien zauważyć, są: nierówna praca silnika na biegu jałowym, niemożliwość osiągnięcia maksymalnych obrotów, a także kłopot z zapalaniem silnika.

Niesprawność zaworu egr wymaga zwykle jego wymiany, choć w przypadku zapchania zanieczyszczeniami wystarczające może się okazać czyszczenie. Ażeby uniknąć awarii zaworu egr, należy wymieniać go zgodnie z zaleceniami producentów według których w pojazdach z silnikami benzynowymi są one w stanie działać sprawnie do 100 tys. km, natomiast z silnikami wysokoprężnymi wytrzymują maksymalnie do 60 tys. km.

KAWE

KaWe to holenderska firma, która powstała w 1970 roku. Firma specjalizuje się  w produkcji i handlu części samochodowych. W centrum zainteresowań holenderskiej marki jest układ hamulcowy i kierowniczy. KaWe jest także czołowym producentem, który zajmuje się materiałami ciernymi.

Firma w swojej ofercie posiada:

  • sprzęgło kompletne;
  • docisk sprzęgła;
  • tarczę kompletną;
  • części łożysk operowych sprzęgła;
  • łożyska oporowe;
  • koło zamachowe;
  • wysprzęglik centralny.

Wieloletnie doświadczenie KaWe w branży motoryzacyjnej, wysoka jakoś produkowanych komponentów oraz nieustanne powiększanie grona odbiorców, sprawiło, że marka jest znana praktycznie na całym świecie.

Części KaWe do samochodów osobowych, ciężarowych…

Dzięki zastosowaniu najnowszych technologii komponenty produkowane przez KaWe pasują zarówno do samochodów osobowych, ciężarowych, jak i lekkich pojazdów komercyjnych, pojazdów motorowych, autobusów i maszyn rolniczych.

KaWe swoją główną siedzibę ma w Holandii. Nie oznacza to jednak, że koncern w swojej działalności ogranicza się tylko do rodzimego kraju. Działania eksportowe KaWe prowadzone są w ponad pięćdziesięciu krajach na całym świecie.  To zasługa licznych oddziałów ulokowanych głównie w Europie.

Cechy Części

Silnik chłodzony powietrzem
Rzadziej spotykany rodzaj chłodzenia silnika. W odróżnieniu od układu chłodzonego cieczą, w tym przypadku chłodzenie odbywa się poprzez wymiennik ciepła znajdujący się na obwodzie olejowym, a nie poprzez chłodnicę i płyn chłodniczy płynący wokół całego silnika.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze