Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawór EGR NRF 48610

0 (0) pokaż opinie
Kod produktu:
48610
Zawór EGR NRF 48610
  • Zawór EGR NRF 48610 - fot.1
  • Zawór EGR NRF 48610 - fot.2
  • Zawór EGR NRF 48610 - fot.3
  • Zawór EGR NRF 48610 - fot.4
Dostępność towaru:   dostępny
Zwroty:   do 100 dni

Jeżeli wykupisz opcję "Bezpieczny Zakup" masz możliwość skorzystania z darmowego zwrotu bez podania przyczyny aż do 100dni!

Standardowy czas zwrotu bez opcji "Bezpieczny Zakup" to 14 dni.

Więcej o zwrotach i wymianach >

255,00 zł
w tym 23% VAT
Tryb pracy:
Elektryczno-pneumatyczny
Kształt:
Prostokątny
Ilość biegunów:
3
Napięcie [V]:
12
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:
Z pierścieniami uszczelniającymi
Ponad 4 miliony części
z 2 letnią gwarancją
Do 100 dni na zwrot
i wymianę
Pomoc, infolinia
z ekspertami z branży
Darmowa dostawa
w 24h
99% klientów poleca
sklep iParts.pl

Opinie

Średnia ocena:
0 (0)

Dodaj opinię

Ocena produktów

Numery OEM

Szukaj zamienników dla 48610 po numerze OEM

Producent Numery OEM
AKS DASIS 055019N
BMW 11717801942
BMW 7801942
BORGWARNER 710970D
DELPHI EG1046712B1
ERA 555268A
FEBI 107787
HELLA 6NU010171751
JDEUS EG005000V
KALE 348995
LUCAS FDR326
LUCAS FDR566
MAG 571822112088
MEATDORIA 88195
MEATDORIA 88195/1
MINI 11717801942
MINI 7801942
NISSENS 98208
PIERBURG 700684140
TRISCAN 881311002
VEMO V20630015

Do jakich aut pasuje część

Sprawdź czy EGR-zawór recyrkulacji 48610 pasuje do Twojego auta

 

BMW

  • brak modeli

MINI

  • brak modeli

Cenowe okazje auto części

Wyprzedaż

Olej FUCHS TITAN GT1 PRO C-3 5W30 5 litrów
219,00 zł
159,00 zł
5.0 (3)

Wyprzedaż

Koło dwumasowe VAG LUK DSG-6 415074409
2318,00 zł
1561,00 zł
4.9 (247)

Wyprzedaż

Zestaw sprzęgła DSG 7/S-Tronic LUK 602000700
2185,00 zł
1483,00 zł
5.0 (230)

Wyprzedaż

Sprzęgło kompletne LUK 600001600 VAG 1.9TDI
1799,00 zł
1105,00 zł
5.0 (230)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G12+ 5 litrów -35°C (r
79,00 zł
40,00 zł
0 (0)

Wyprzedaż

Płyn chłodniczy IPARTS G11 5 litrów -35°C (ni
76,00 zł
38,00 zł
0 (0)

Zadaj pytanie na temat tego produktu

Jak zadbać latem o jakość powietrza w kabinie samochodu? Rozwiązania zapewniające świeżość i miły zapach w każdym aucie

Jak zadbać latem o jakość powietrza w kabinie samochodu? Rozwiązania zapewniające świeżość i miły zapach w każdym aucie

Lato to czas wakacyjnych wyjazdów, długich podróży i... gorącego powietrza. A skoro powietrze gorące, więc i klimatyzacja pracuje na pełnych obrotach. Zamknięte szyby i intensywnie pracująca klimatyzacja mogą jednak prowadzić do problemów z jakością powietrza w kabinie samochodu. Jak sobie z tym poradzić, aby każda wakacyjna podróż była komfortowa i przyjemna?

czytaj więcej >
Ile kosztuje wymiana rozrządu u mechanika w 2024? Co decyduje o końcowej cenie tej usługi?

Ile kosztuje wymiana rozrządu u mechanika?

Rozrząd odpowiada za synchronizację pracy zaworów i tłoków, a jego wymiana to proces skomplikowany i wymagający niemałej precyzji. Niewielu kierowców jest w stanie zająć się tym samodzielnie, dlatego też warto wiedzieć, jakie są koszty związane z tą usługą. Ile zapłacimy za wymianę rozrządu u mechanika w 2024 roku?

czytaj więcej >
Ile kosztuje wymiana tarcz hamulcowych u mechanika w 2024 roku? Jak często przychodzi nam za to płacić?

Ile kosztuje wymiana tarcz hamulcowych u mechanika?

Wymiana tarcz hamulcowych to jeden z podstawowych zabiegów serwisowych, jakie muszą być regularnie przeprowadzane w każdym samochodzie. Wprawdzie istnieje sporo wymian, które wykonujemy częściej, ale mało która z nich jest równie istotna. Ile zapłacimy za jej przeprowadzenie w warsztacie samochodowym w 2024 roku?

czytaj więcej >
Ile kosztuje wymiana sprzęgła u mechanika w 2024? Na jakie ceny warto się przygotować?

Ile kosztuje wymiana sprzęgła u mechanika?

Sprzęgło jest jednym z tych podzespołów samochodowych, który jedni wymieniają raz lub nie wymieniają go w ogóle przez całe życie samochodu, a inni robią to nawet kilkukrotnie. Ci drudzy zdecydowanie nie mogą być z tego faktu zadowoleni, gdyż wymiana sprzęgła to każdorazowo niemały koszt. Jaki dokładnie? Ile kosztuje wymiana sprzęgła u mechanika w 2024 roku?

czytaj więcej >

EGR-zawór recyrkulacji

Zawór egr to element znajdujący się na pograniczu układu wydechowego i dolotowego. Służy on ograniczaniu emisji spalin, co jest rozwiązaniem ekologicznym. Jego zadaniem jest przekazanie części spalin do układu dolotowego, tak aby mogły się one znaleźć w komorze silnika. Domyślnie zawór egr recyrkulacji spalin jest zamknięty, otwiera się dopiero wtedy, gdy jest to możliwe i bezpieczne dla silnika. O ile zawory starszej generacji pozostają w pozycji całkowicie zamkniętej lub całkowicie otwarte, o tyle w nowoczesnym układzie egr szerokość otwarcia zaworu jest regulowana w zależności od aktualnego zapotrzebowania. Należy podkreślić, że zawór egr działa tylko wtedy, gdy silnik pracuje na średnich obrotach, gdyż są to optymalne warunki jego pracy. Oznacza to, że recyrkulacja spalin nie ogranicza mocy silnika, gdyż przy maksymalnych obrotach zawór zostaje zamknięty.

Zawór egr recyrkulacji spalin stosunkowo często ulega awariom. Wynika to z trudnych warunków pracy tego elementu. Zagrażają mu przede wszystkim zanieczyszczenia znajdujące się w spalinach, które gromadząc się w zaworze mogą go zapchać. Ponadto, drażniące działanie spalin niejednokrotnie prowadzi do przepalenia konstrukcji zaworu egr. Objawami awarii egr, które kierowca powinien zauważyć, są: nierówna praca silnika na biegu jałowym, niemożliwość osiągnięcia maksymalnych obrotów, a także kłopot z zapalaniem silnika.

Niesprawność zaworu egr wymaga zwykle jego wymiany, choć w przypadku zapchania zanieczyszczeniami wystarczające może się okazać czyszczenie. Ażeby uniknąć awarii zaworu egr, należy wymieniać go zgodnie z zaleceniami producentów według których w pojazdach z silnikami benzynowymi są one w stanie działać sprawnie do 100 tys. km, natomiast z silnikami wysokoprężnymi wytrzymują maksymalnie do 60 tys. km.

NRF

NRF to od ponad 90 lat jeden z liderów wśród dostawców układów chłodniczych dla silników samochodowych. Specjalnością firmy jest produkcja zaawansowanych technologicznie chłodnic. Urządzenia chłodzące montowane w pojazdach mechanicznych to główny obszar działania przedsiębiorstwa NRF. W czasie wielu lat obecności na rynku firma zbudowała wizerunek solidnej, dbającej drobiazgowo o najwyższą jakość oferowanych produktów.

Oprócz chłodnic, NRF oferuje również szereg innych produktów chłodniczych do samochodów. W asortymencie pojawiają się między innymi wentylatory chłodnic, a także pojedyncze łopatki do wentylatorów. Ponadto, firma wyspecjalizowała się również w produkcji chłodnic oleju oraz chłodnic EGR. Co więcej, na rynku pojawia się także coraz więcej intercoolerów marki NRF. Producent stale rozwija swoją ofertę, rozbudowując listę oferowanych produktów. Rozwój dotyczy zarówno nowych typów części, jak i wprowadzania do obrotu kolejnych modeli podzespołów, które od dłuższego czasu znajdują się w asortymencie. Obecnie liczba referencji przekracza już 8000 i wciąż rośnie, w ciągu kilku ostatnich lat notując najwyższe wzrosty w historii firmy.

NRF to firma specjalizująca się w produkcji części samochodowych na rynek wtórny. Obszar działania przedsiębiorstwa obejmuje głównie Europę i Azję. Zakłady produkcyjne zlokalizowane są na obu kontynentach, podobnie jak 19 magazynów należących do NRF, niemniej produkty dystrybuowane są również w innych częściach świata. Warto także wspomnieć o pracach badawczych, regularnie prowadzonych w centrach należących do NRF. Firma dokłada wszelkich starań, aby zatrudniać tylko najlepiej wykwalifikowanych inżynierów, którzy nadzorują procesy produkcyjne oraz udoskonalają produkty marki NRF.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze