- Długość [mm]: 106,8
- Średnica zaworu [mm]: 32,88
- Średnica trzonka zaworu [mm]: 6
- Ilość wycięć/otworów: 1
- Ciężar [kg]: 0,050
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AE | V94180 |
Autopumps | AIV1019 |
BGA | V994933 |
CORTECO | 551651B |
ET ENGINET | VI0023 |
FAI | IV511019 |
FRECCIA | R4933/S |
INTERVALVE | 3147.002 |
IPSA | VL116500 |
IPSA | VL198700 |
KOLBENSCHM | 50009010 |
MAHLE | 021 VE 30536 000 |
MEC-DIESEL | 826130 |
METALLEVE | VA0180421 |
MOTIVE | IV1019 |
NE | 5638020000 |
OSVAT | 1651 |
PERFECT_C | 021VE30536000 |
RENAU | 77 01 469 266 |
STELLOX | 01-23303-SX |
SWAG | 60 93 4385 |
TOPRAN | 700 651 |
TRW ENGINE | 511019 |
WILMINK | WG1016108 |
WILMINK | WG1052976 |
WILMINK | WG1150509 |
WILMINK | WG1202275 |
WILMINK | WG1233033 |
WILMINK | WG1430893 |
WILMINK | WG1491646 |
WILMINK | WG2268919 |
RENAULT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Zawory silnikowe to elementy sterujące przepływem powietrza oraz mieszanki paliwowo-powietrznej. Ponadto, umożliwiają one również odprowadzanie spalin z jednostki napędowej. Części te konstruuje się ze specjalnego rodzaju stali, nazywanej stalą zaworową. Cechuje się ona zwiększoną wytrzymałością na wysokie temperatury, które w przypadku zaworów wylotowych mogą sięgać nawet ponad 700 stopni Celsjusza.
Standardowy zawór silnika to cienki pręt zakończony tzw. grzybkiem. Niezwykle istotne jest dokładne wyprofilowanie zaworu, aby gwarantował on pełną szczelność. Dzięki poprawnie wykonanemu profilowaniu możliwy jest właściwy docisk zaworu.
Montowane w silniku zawory dzieli się na zawory ssące oraz wydechowe, czyli dolotowe i wylotowe. Zawory ssące umożliwiają pobór powietrza oraz mieszanki paliwowo-powietrznej przez silnik. Natomiast zawory wylotowe odprowadzają spaliny. W każdym silniku bez wyjątku zawory ssące posiadają większe średnice od swoich odpowiedników odprowadzających spaliny. Sprawne zawory silnikowe działają automatycznie. Zawór otwiera się i zamyka na odpowiednich etapach cyklu.
Wzmocniona stal zaworowa oraz profesjonalne wyprofilowanie gwarantują zaworom dużą trwałość. Mimo to po pewnym czasie zauważalne mogą być ślady zużycia zaworów. Zagrożeniem dla ich sprawności jest również korozja, przyczyniająca się do powstawania nieszczelności. Ponadto, przeważnie zawory ulegają uszkodzeniu wskutek zerwania paska rozrządu w układach kolizyjnych.
Od momentu założenia Febi Bilstein, z małego przedsiębiorstwa przekształcił się w jedną z największych firm na rynku części zamiennych i ma oddziały w więcej niż w 69 krajach. Asortyment marki Febi Bilstein obejmuje około 30 tysięcy części do samochodów, które są dostarczane do ponad 140 krajów na całym świecie.
Firma rozpoczęła historię w przemyśle motoryzacyjnym od produkcji śrub sprężynowych. Wystarczyło jednak zaledwie kilka lat, by z powodu dynamicznego rozwoju przemysłu motoryzacyjnego, produkcja części zamiennych stała się priorytetowym obszarem działalności Febi Bilstein.
Każda z części do samochodów tej marki to produkt wysokiej jakości i trwałości. Firma nakłada wysokie wymagania na jakość produkowanych części samochodowych, zarówno we własnych zakładach, jak i w przedsiębiorstwach dostawców. Wszystkie części Febi Bilstein to elementy wspierane certyfikatem DIN ISO 9002.
Bogata oferta marki Febi Bilstein obejmuje aktualnie części silnika, elementy układu zawieszenia i układu kierowniczego, części układu hamulcowego, filtry do samochodu, części układu napędowego i chłodzenia oraz wiele innych, wysokiej jakości części samochodowych.