- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z ramą mocującą
- Numer artykułu zalecanego dodatku: 2140102
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z pokrywą
- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z czujnikiem
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AKS DASIS | 053025N |
BBR | 001-10-22792 |
BMW | 17 13 7 609 469 |
BMW | 17 13 7 642 158 |
FEBI | 170551 |
FEBI | 23750 |
MEATDORIA | 2035199 |
MEYLE | 314 223 0019 |
OSSCA | 24085 |
SWAG | 20923750 |
SWAG | 33100438 |
THERMOTEC | DBB011TT |
VAICO | V20-3410 |
BMW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Metzger to niemiecka marka części samochodowych. Firma Metzger od lat posiada silną pozycję na niemieckim rynku. W ostatnim czasie przedsiębiorstwo coraz odważniej poczyna sobie również na rynku międzynarodowym. Producent zajmuje się tworzeniem części samochodowych do różnych układów. Najbogatszy asortyment firma posiada w kategorii elementów elektryki samochodowej. W wymienionej kategorii Metzger jest liderem na rodzimym rynku oraz jednym z ważniejszych graczy na rynku europejskim i światowym. Elektryka Metzger cieszy się uznaniem, będąc docenianą za wydajność oraz zaawansowanie technologiczne.
Pomimo wyjątkowo bogatej oferty w zakresie elektryki samochodowej, produkcja części z tej kategorii to tylko jeden z wielu obszarów, w których działa firma Metzger. Producent w sumie posiada w swojej ofercie niemal 30 000 referencji. Wśród nich znajdują się części układu kierowniczego i hamulcowego. W fabrykach Metzger powstają również sprzęgła, skrzynie biegów, elementy układu napędowego i wiele innych części samochodowych najwyższej jakości.
Metzger to firma z niemal 40-letnim doświadczeniem. Pierwsze części samochodowe Metzger powstały w 1980 orku. Początkowo firma produkowała nieliczne autoczęści, które dystrybuowała tylko na rynku lokalnym. Z czasem w katalogu pojawiało się coraz więcej referencji, a produkowane części samochodowe zaczęły trafiać także na rynki zagraniczne. Eksport na szeroką skalę rozpoczął się około roku 2011 i od tamtego czasu przedsiębiorstwo regularnie wprowadza swoje produkty na kolejne rynki.