- System hamulcowy: LUCAS/TRW
- Rozmiar gwintu 1: 254x57
- Ciężar [kg]: 0,14
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
APEC | KIT746 |
ATE | 03.0137-9090.2 |
ATE | 669090 |
BORG BECK | BBK6034 |
BOSCH | 1 987 475 092 |
BREMSI | SK0640 |
CITRO | 9404308428 |
CITRO | 95706400 |
DELPHI | LY1167 |
FERODO | FBA115 |
FERODO | FBA39 |
FORD | 6530640 |
FRENKIT | 950640 |
HAVAM | HP3640 |
JURID | 771082J |
KAWE | 105-0640 |
MIN | MBA640 |
NK | 7925640 |
OJD | 0640 |
OJD | 105-0640 |
OJD | 105-0640-1L |
OJD | 105-0640-1R |
PEX | 640 |
QUINTON HA | BFK255 |
TEXTAR | 97003800 |
TRW | SFK127 |
CITROËN
|
FORD
|
HYUNDAI
|
KIA
|
PEUGEOT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
ABS to holenderska firma produkująca części samochodowe. Przedsiębiorstwo obecne na rynku od kilkudziesięciu lat uchodzi za jednego z wiodących producentów części hamulcowych. W tym obszarze producent działa kompleksowo, dostarczając dystrybutorom części do większości marek samochodowych.
Podstawę oferty ABS stanowią klocki i szczęki hamulcowe, będące niewątpliwie flagowymi produktami przedsiębiorstwa. Od lat klocki hamulcowe ABS, podobnie jak towarzyszące im szczęki, uznawane są za jedne z najbardziej innowacyjnych i skutecznych na rynku. Liczba referencji klocków i szczęk hamulcowych ABS przekracza 14 tys., co stanowi około połowę wszystkich referencji części samochodowych ABS. W katalogu znajdują się również tarcze hamulcowe, bębny, zaciski oraz przewody.
Od kilkunastu lat ABS posiada bogatszą ofertę, w której poza elementami układu hamulcowego, znajdują się również inne części samochodowe. Producent oferuje między innymi elementy układu zawieszenia, takie jak np. wahacze oraz kable i linki – nie tylko hamulcowe, ale również przeznaczone do sprzęgła i innych części samochodowych.
ABS to przedsiębiorstwo powstałe w 1978 roku. Historia firmy jest zatem dosyć długa. Przez ponad 40 lat obecności na rynku producent niemal nieustannie poszerzał asortyment. Początkowo rozwój polegał na wprowadzaniu kolejnych referencji w katalogu części hamulcowych, tak aby ostatecznie zaspokoić niemal cały rynek europejski i azjatycki oraz większość amerykańskiego. W 2004 doszło do swoistej rewolucji, polegającej na rozpoczęciu produkcji części spoza układu hamulcowego. Wtedy to z fabryk ABS wyjechały pierwsze elementy zawieszenia.