- System hamulcowy: ZF
- Rozmiar gwintu 1: 180x30
- System hamulcowy: Dla hamulca pomocniczego
- Ciężar [kg]: 0,07
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
APEC | KIT990 |
ATE | 03.0137-9269.2 |
AUTOFREN S | D3973A |
BORG BECK | BBK6276 |
BOSCH | 1 987 475 285 |
BREMSI | SK0808 |
DELPHI | LY1306 |
ERT | 310090 |
FRENKIT | 950808 |
FRITECH | 1356 |
HELLA | 8DZ 355 201-811 |
HELLAPAGID | 8DZ 355 201-811 |
JPG | 1363952610 |
KAWE | 105-0808 |
MERCE | 004 080 80 00 |
MERCE | A 004 080 80 00 |
METELLI | K356 |
METZGER | 105-0808 |
MIN | MBA808 |
NK | 7933808 |
OJD | 0808 |
OJD | 105-0808 |
TEXTAR | 97034600 |
TRW | SFK346 |
FORD USA
|
MERCEDES-BENZ
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
ABS to holenderska firma produkująca części samochodowe. Przedsiębiorstwo obecne na rynku od kilkudziesięciu lat uchodzi za jednego z wiodących producentów części hamulcowych. W tym obszarze producent działa kompleksowo, dostarczając dystrybutorom części do większości marek samochodowych.
Podstawę oferty ABS stanowią klocki i szczęki hamulcowe, będące niewątpliwie flagowymi produktami przedsiębiorstwa. Od lat klocki hamulcowe ABS, podobnie jak towarzyszące im szczęki, uznawane są za jedne z najbardziej innowacyjnych i skutecznych na rynku. Liczba referencji klocków i szczęk hamulcowych ABS przekracza 14 tys., co stanowi około połowę wszystkich referencji części samochodowych ABS. W katalogu znajdują się również tarcze hamulcowe, bębny, zaciski oraz przewody.
Od kilkunastu lat ABS posiada bogatszą ofertę, w której poza elementami układu hamulcowego, znajdują się również inne części samochodowe. Producent oferuje między innymi elementy układu zawieszenia, takie jak np. wahacze oraz kable i linki – nie tylko hamulcowe, ale również przeznaczone do sprzęgła i innych części samochodowych.
ABS to przedsiębiorstwo powstałe w 1978 roku. Historia firmy jest zatem dosyć długa. Przez ponad 40 lat obecności na rynku producent niemal nieustannie poszerzał asortyment. Początkowo rozwój polegał na wprowadzaniu kolejnych referencji w katalogu części hamulcowych, tak aby ostatecznie zaspokoić niemal cały rynek europejski i azjatycki oraz większość amerykańskiego. W 2004 doszło do swoistej rewolucji, polegającej na rozpoczęciu produkcji części spoza układu hamulcowego. Wtedy to z fabryk ABS wyjechały pierwsze elementy zawieszenia.