Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
APEC | BKT2072 |
APEC | KIT965 |
ATE | 03.0137-9265.2 |
ATE | 669265 |
AUTOFREN S | D3901A |
BMW | 21108010000 |
BMW | 34 41 0 004 879 |
BMW | 34 41 0 148 321 |
BORG BECK | BBK6136 |
BOSCH | 1 987 475 280 |
BREMSI | SK0801 |
CIFAM | K374 |
DELPHI | LY1297 |
DENCKERMAN | B160097 |
ERT | 310016 |
FEBI | 34156 |
FRENKIT | 950801 |
HAVAM | BP20186 |
HELLA | 8DZ 355 201-801 |
JPG | 1463950210 |
KAMOKA | 1070050 |
KAWE | 105-0801 |
MAPCO | 9182 |
MAXGEAR | 27-0406 |
METELLI | K374 |
METZGER | 105-0801 |
MIN | MBA801 |
MOTAQUIP | VMK815 |
NK | 7915801 |
OJD | 0801 |
OJD | 105-0801 |
PEX | 801 |
QUINTON HA | BFK443 |
SWAG | 20 93 4156 |
Stark | SKPBS-1650016 |
TEXTAR | 97012600 |
TRUSTING | K374 |
TRW | SFK335 |
BMW
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
ABS to holenderska firma produkująca części samochodowe. Przedsiębiorstwo obecne na rynku od kilkudziesięciu lat uchodzi za jednego z wiodących producentów części hamulcowych. W tym obszarze producent działa kompleksowo, dostarczając dystrybutorom części do większości marek samochodowych.
Podstawę oferty ABS stanowią klocki i szczęki hamulcowe, będące niewątpliwie flagowymi produktami przedsiębiorstwa. Od lat klocki hamulcowe ABS, podobnie jak towarzyszące im szczęki, uznawane są za jedne z najbardziej innowacyjnych i skutecznych na rynku. Liczba referencji klocków i szczęk hamulcowych ABS przekracza 14 tys., co stanowi około połowę wszystkich referencji części samochodowych ABS. W katalogu znajdują się również tarcze hamulcowe, bębny, zaciski oraz przewody.
Od kilkunastu lat ABS posiada bogatszą ofertę, w której poza elementami układu hamulcowego, znajdują się również inne części samochodowe. Producent oferuje między innymi elementy układu zawieszenia, takie jak np. wahacze oraz kable i linki – nie tylko hamulcowe, ale również przeznaczone do sprzęgła i innych części samochodowych.
ABS to przedsiębiorstwo powstałe w 1978 roku. Historia firmy jest zatem dosyć długa. Przez ponad 40 lat obecności na rynku producent niemal nieustannie poszerzał asortyment. Początkowo rozwój polegał na wprowadzaniu kolejnych referencji w katalogu części hamulcowych, tak aby ostatecznie zaspokoić niemal cały rynek europejski i azjatycki oraz większość amerykańskiego. W 2004 doszło do swoistej rewolucji, polegającej na rozpoczęciu produkcji części spoza układu hamulcowego. Wtedy to z fabryk ABS wyjechały pierwsze elementy zawieszenia.