- Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z uchwytem
- Lokalizacja w aucie: Z prawej
- Lokalizacja w aucie: Wewnątrz
- Średnica wewnętrzna 1 [mm]: 11
- Średnica wewnętrzna 2 [mm]: 39
- Wysokość [mm]: 66
- Materiał osłony: Guma
Dodaj opinię
Producent | Numery OEM |
---|
AUTEX | 506993 |
AUTOFREN S | D9132C |
AUTOFREN S | D9146 |
BIRTH | 4726 |
CAUTEX/ADL | 030145 |
CAUTEX/ADL | 030149 |
CAUTEX/ADL | 030150 |
CAUTEX/ADL | 030269 |
CAUTEX/ADL | 030630 |
CAUTEX/ADL | 030631 |
CAUTEX/ADL | 030632 |
CAUTEX/ADL | 030633 |
CAUTEX/ADL | 030634 |
CAUTEX | 030145 |
CAUTEX | 030149 |
CAUTEX | 030150 |
CAUTEX | 030269 |
CAUTEX | 030630 |
CAUTEX | 030631 |
CAUTEX | 030632 |
CAUTEX | 030633 |
CAUTEX | 030634 |
CITRO | 4066 16 |
CITRO | 4066 16S |
DELPHI | TBR3054 |
DELPHI | TBR4151 |
DEPA | 4161 |
ERT | 101761 |
ERT | 510148 |
FAG | 841 0080 30 |
FARE SA | 0704 |
FARE SA | 0725 |
FARE SA | 2076 |
FARE SA | K1296 |
FARE SA | K1303 |
FARE SA | K2076 |
FARE SA | K704 |
FARE SA | K725 |
GSP | 541104S |
HEPU | 35-5988 |
IMPERGOM | 30488 |
IMPERGOM | 30488B |
IPD | 35-5988 |
LEMFO | 12281 01 |
LEMFO | 30122 01 |
METALC/ADL | 00844 |
METALCAUCH | 00844 |
METALCAUCH | 1536-C |
MEYLE | 11-14 620 0006 |
MOOG | K150009 |
MOOG | K150125 |
MOOG | K150126 |
OPTIMAL | LM-10054S |
PEUGE | 4066 16 |
PEUGE | 4066 16S |
RUV | 945910 |
SASIC | 0664164 |
SIDEM | 306.333 |
SKF | VKJP 2108 |
STC | T400844 |
STC | T401536C |
STC | T401740C |
STC | T401844 |
STC | T401844C |
UNIGOM | 310164 |
VAICO | V22-0174 |
CITROËN
|
PEUGEOT
|
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Przekładnia kierownicza to niezwykle ważna konstrukcja, bez której prowadzenie samochodu nie jest możliwe. Zadaniem przekładni jest bowiem przekazanie siły mechanicznej na siłę osiową. To właśnie za sprawą tego elementu siła rąk, za pomocą której kierowca kręci kierownicą, przekazywana jest na koła, które ulegają skrętom.
Siła potrzebna do wprawienia w ruch kół jest zbyt duża, aby kierowca mógł ją swobodnie wytworzyć bez wsparcia. Dlatego też dzisiaj powszechnie stosowane są systemy wspomagania kierownicy. Niezbędny dla sprawnej pracy układu wspomagania jest specjalistyczny płyn. Olej do układu wspomagania kierownicy znacząco ułatwia prowadzenie samochodu, o ile nie dochodzi do przecieków. Jeżeli płyn przecieka, system traci swoją wydajność. Z tego właśnie względu producenci stosują uszczelki przekładni kierowniczej. Wykonywane zwykle głównie z tworzywa sztucznego, uszczelki gwarantują utrzymanie odpowiedniej ilości płynu w układzie. Wysokiej jakości układ wspomagani często działa sprawnie przez cały okres eksploatacji pojazdu. Usterki, a w konsekwencji konieczność wymiany np. uszczelek przekładni kierowniczej, zdarzają się dosyć rzadko.
Trwałość układu wspomagania bywa związana również ze stanem przekładni kierowniczej. Konstrukcja ta jest natomiast narażona na uszkodzenia mechaniczne, ze względu na położenie oraz swoją budowę. W celu uniknięcia awarii przekładni kierowniczej stosuje się osłony, chroniące poszczególne części konstrukcji przed uderzeniami. Przeważnie, podobnie jak uszczelki, osłony przekładni kierowniczej wykonywane są z tworzywa sztucznego.
Topran to marka części zamiennych, która stała się prawdziwym przełomem wśród producentów części samochodowych przeznaczonych na niezależny rynek wtórny. Marka aktywnie zdobywa popularność wśród klientów oraz specjalistów z branży motoryzacyjnej, oferując niezawodne części zamienne w atrakcyjnych cenach.
Auto części Topran są reprezentowane na rynkach części samochodowych w 80 krajach, głównie w Europie. Marka posiada zróżnicowany asortyment opatentowanych oryginalnych części samochodowych przeznaczonych do samochodów najlepszych marek pojazdów w Europie, Azji i Ameryce.
Asortyment Topran zasłynął na rynku przede wszystkim z części układu hamulcowego produkowanych przy użyciu starannie wybieranych, nowoczesnych materiałów i innowacyjnych technologii. Firma oferuje jednak znacznie szerszy asortyment części.
Topran to marka, która kładzie duży nacisk na zachowanie odpowiednio wysokiej jakości oferowanych części zamiennych. Części Topran wielokrotnie testuje się przed rozpoczęciem masowej produkcji.