- Długożć opakowania [cm]: 28
- Szerokość opakowania [cm]: 17,5
- Wysokość opakowania [cm]: 24
- Ilość zębów: 134
- Ciężar [kg]: 1,84
- Szerokość [mm]: 26
Ilość | Nazwa | Nr części |
---|
1 szt. | Pasek rozrządu CONTINENTAL CTAM CT1065 | CT1065 |
1 szt. | Pompa wody CONTINENTAL CTAM WP6030 | WP6030 |
1 szt. | CONTINENTAL CTAM V56638 | V56638 |
1 szt. | CONTINENTAL CTAM V56642 | V56642 |
Dodaj opinię
(29.08.2023)
Opinia wystawiona dla Zestaw paska rozrządu + pompa wody CONTINENTAL CTAM CT957WP1
(05.08.2023)
Pasek ok Rolka ok Pompa ok Napinacz nie z contitecha Szpilek brak Śruby do pompy wody brak Nakrętka na rolke napinacza i rolki ok
Opinia wystawiona dla Zestaw paska rozrządu + pompa wody CONTINENTAL CTAM CT1028WP3
(16.03.2023)
Opinia wystawiona dla Zestaw paska rozrządu + pompa wody CONTINENTAL CTAM CT1168WP1
Producent | Numery OEM |
---|
AUTEX | K986891B |
BOSCH | 1 987 949 720 |
CITRO | 1609121280 |
CITRO | 1609525880 |
CITRO | 1610793480 |
CONTI | V56638 |
CONTI | V56642 |
CONTI | V65920 |
DAYCO | KTBWP4170 |
GATES | KP25581XS |
HEPU | PK08911 |
HUTCHINSON | KH281WP37 |
INA | 530 0379 30 |
OPTI | KT1332W1 |
PEUGE | 1609121280 |
PEUGE | 1609525880 |
PEUGE | 1610793480 |
QUINTON HA | QBPK6800 |
RUV | 56638 |
RUV | 56638701 |
RUV | 56642 |
RUV | 65920 |
SKF | VKMC 03256 |
SNR | KDP459.470 |
CITROËN
|
PEUGEOT
|
Podobne towary | ||
---|---|---|
Zestaw paska rozrządu + pompa wody QUINTON HAZELL QBPK6800 | QUINTON HAZELL | Brak ceny |
Rolka napinacza paska rozrządu OPTIBELT 333ST | OPTIBELT | Brak ceny |
BEHR HELLA SERVICE 9XU 376 818-631 | BEHR HELLA SERVICE | Brak ceny |
Pompa wody BUGATTI PA7407 | BUGATTI | Brak ceny |
METZGER WM-ATB2206 | METZGER | Brak ceny |
METZGER WM-ATB2208 | METZGER | Brak ceny |
Zadaj pytanie na temat tego produktu
Pompa wodna znana także jako pompa cieczy chłodzącej to jeden z najważniejszych elementów układu chłodzenia w każdym samochodzie. Od prawidłowego działania pompy wody zależy poprawne działanie całego systemu.
Podstawowa rola pompy wody sprowadza się do wymuszenia obiegu płynu chłodniczego w układzie chłodzenia. Taki proces sprawia, że ciepło, które zostało wytworzone przez metalowe elementy jednostki napędowej, zostaje przeniesione do chłodnicy.
Do awarii pompy dochodzi stosunkowo rzadko. Niestety każda usterka tego elementu prowadzi do natychmiastowego zatrzymania krążenia płynu chłodzącego, co skutkuje z kolei jego zagotowaniem się. Taka sytuacja może doprowadzić do trwałego uszkodzenia układu korbowego, a co za tym idzie silnika.
Typowe objawy uszkodzenia pompy wody to m.in. metaliczny hałas, który dochodzi do kabiny kierowcy spod maski samochodu, wysoka temperatura płynu chłodzącego, widoczna na wskaźniku, który znajduje się na desce rozdzielczej, a także ubytki płynu chłodniczego i jego plamy widoczne pod samochodem.
Powyższe problemy będące następstwem uszkodzenia pompy wody należy uznać za bardzo poważne. Dlatego zaleca się, by pompę wody wymieniać przy każdym serwisie układu rozrządu. Interwały, które najczęściej podają producenci samochodów to około 100 tysięcy kilometrów. Element ten nie jest drogi w zakupie, a więc warto przemyśleć jego wymianę nim dojdzie do poważniejszych w naprawie usterek.
Uszkodzenie pompy wody jest bardzo groźne, dlatego nie można bagatelizować tego elementu układu chłodzenia.