Wprowadzanie coraz bardziej restrykcyjnych norm dotyczących emisji spalin sprawia, że w najnowszych samochodach montowana jest coraz większa ilość czujników mających monitorować skład generowanych przez silnik spalin. Montowane obecnie sensory to m.in. czujnik temperatury spalin (EGT), czujnik ciśnienia spalin czy sonda lambda. Wszystkie te sensory są odpowiedzialne za jak największą czystość spalin wydalanych przez układ wydechowy do atmosfery.
Touareg trzeciej generacji ma w zamyśle zastąpić topowy model VW — Phaetona. Wolfsburg podkreśla wysoką jakość nowego modelu na przykładzie wbudowanej technologii. Rzeczywiście, wyposażony we wszystkie dostępne systemy zawieszenia i duże koła, nowy SUV stał się niesamowicie zwinnym samochodem.
Vw Touareg III (CR7) mieści dynamiczny silnik V6 TDI o pojemności trzech litrów i mocy 286 KM, który potrzebuje obrotów w średnim zakresie, aby zapewnić ...