Bez mechanizmu różnicowego w samochodzie, czyli tzw. dyfra, światowi producenci opon zarabialiby o wiele więcej niż obecnie na własnych produktach. Mechanizm różnicowy ma za zadanie kompensować różnicę prędkości obrotowej półosi kół osi napędowej w momencie pokonywania przez nie torów o różnych długościach. Mówiąc językiem bardziej przystępnym, bez dyferencjału pokonywanie zakrętów samochodem byłoby na dłuższą metę mocno utrudnione, jeśli nie niemożliwe.
Subaru XV GP to pierwsza generacja modelu XV. To crossover, przystosowany do jazdy w terenie, jak również po mieście. Duża pojemność kabiny i bagażnika, wysokie zawieszenie i opływowy kształt to cechy doceniane przez użytkowników pojazdu. Po raz pierwszy części Subaru XV zmontowano w 2011 roku. Auto było produkowane przez 6 lat. Rok 2017 to koniec produkcji pierwszej generacji XV, ale nie koniec modelu. Rozpoczęto wtedy produkcję drugiej generacji, która trwa do ...
Powiązania: