Bez mechanizmu różnicowego w samochodzie, czyli tzw. dyfra, światowi producenci opon zarabialiby o wiele więcej niż obecnie na własnych produktach. Mechanizm różnicowy ma za zadanie kompensować różnicę prędkości obrotowej półosi kół osi napędowej w momencie pokonywania przez nie torów o różnych długościach. Mówiąc językiem bardziej przystępnym, bez dyferencjału pokonywanie zakrętów samochodem byłoby na dłuższą metę mocno utrudnione, jeśli nie niemożliwe.
Dacia Logan to ekonomiczna propozycja francuskiego koncernu Renault. Od przejęcia marki Dacia przez Renault producent regularnie wypuszcza na rynek praktyczne, funkcjonalne i przestrzenne pojazdy dostępne w niskich cenach. Logan jest tego doskonałym przykładem.
Części Logan pierwszej generacji pojawiły się w 2004 roku. Do produkcji wykorzystano elementy wielu różnych modeli Renault. Dlatego też części do Dacia Logan I to podzespoły kompatybilne z ...
Powiązania: