Znajdź części

Krok 3 - Informacje potrzebne do właściwego wyboru typu auta, znajdziesz w dowodzie rejestracyjnym w rubrykach P.1, P.2, P.3.

Strona dowodu rejestracyjnego
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Pasek rozrządu CONTINENTAL CTAM Citroën C4 PICASSO I nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) (UD_)

Paski rozrządu w iParts.pl!

Pasek rozrządu

Układ rozrządu jest elementem niezbędnym dla prawidłowego funkcjonowania jednostki napędowej pojazdu. Ten złożony mechanizm jest jedną z intensywniej eksploatowanych części, dlatego wymaga regularnej konserwacji. Nawet najmniejsze awarie zakłócają pracę silnika i mogą być przyczyną jego poważnych uszkodzeń.

Jak działa ...

Części samochodowe do Citroena C4 Picasso I pierwszej generacji z nadwoziem wielkoprzestrzennym

Citroen C4 to minivan klasy kompaktowej, czyli samochód z nadwoziem wielkoprzestrzennym, określany też po prostu jako MPV. Części Citroen C4 Picasso po raz pierwszy pojawiły się w 2006 roku. Był to rok prezentacji oraz rozpoczęcia produkcji modelu.

Wiele części do Citroen C4 Picasso to podzespoły kompatybilne z modelami Citroen C4 i Peugeot 307. Auta te powstały na tej samej platformie, ponadto dzielą ze sobą silniki. Podobieństwa można dostrzec również w budowie ...

O paskach rozrządu ContiTech

Grupa ContiTech jest liderem w dziedzinie produkcji tworzyw kauczukowych i tworzyw sztucznych. Pierwszym produktem założonej w 1871 roku niemieckiej firmy Continental Aktiengesellschaft będącej poprzednikiem ContiTech była opona rowerowa oraz samochodowa.

 

Obecnie ContiTech to spółka, w skład której wchodzą mniejsze działy specjalizujące się w wielu branżach – w tym w branży motoryzacyjnej. Jednym z takich działów jest ContiTech Power Transmission Group, czyli grupa zajmująca się produkcją i rozwojem systemów pasów napędowych przeznaczonych do różnego rodzaju pojazdów. Asortyment pasków rozrządu składa się z wielu zoptymalizowanych produktów o różnych wymiarach charakteryzujących się dużą żywotnością i wysoką jakością wykonania. Paski rozrządu ContiTech zapewniają niższą emisję dwutlenku węgla i są zgodne z europejskimi normami UE5 i UE6 dotyczącymi emisji spalin. Dodatkową cechą części niemieckiego producenta jest ich przystosowanie do pracy w temperaturach nawet od -40°C do 150°C (w zależności od modelu) oraz wytrzymałość na wysokie siły sięgające nawet do 2500 N. Istnieje kilka wersji pasków rozrządu dostosowanych do różnych silników. Wszystkie produkty wykonane z niemiecką precyzją zapewniają minimalny poziom hałasu i maksymalną niezawodność.

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze