Układ rozrządu jest elementem niezbędnym dla prawidłowego funkcjonowania jednostki napędowej pojazdu. Ten złożony mechanizm jest jedną z intensywniej eksploatowanych części, dlatego wymaga regularnej konserwacji. Nawet najmniejsze awarie zakłócają pracę silnika i mogą być przyczyną jego poważnych uszkodzeń.
Honda Civic VI sedan (EJ, EK) to kolejna odsłona popularnej serii kompaktowych samochodów marki Honda. Części Civic VI sedan pojawiły się na rynku w 1995 roku, kiedy to został wprowadzony do sprzedaży następca Hondy Civic V. Z kolei w 2000 roku wycofano auto z produkcji, zastępując je kolejną generacją modelu.
Honda Civic VI w wersji sedan to szeroki wybór silników, o pojemności od 1.4 do 1.6 litra. Wszystkie jednostki cechują się dobrą dynamiką, niskim zużyciem ...
Grupa ContiTech jest liderem w dziedzinie produkcji tworzyw kauczukowych i tworzyw sztucznych. Pierwszym produktem założonej w 1871 roku niemieckiej firmy Continental Aktiengesellschaft będącej poprzednikiem ContiTech była opona rowerowa oraz samochodowa.
Obecnie ContiTech to spółka, w skład której wchodzą mniejsze działy specjalizujące się w wielu branżach – w tym w branży motoryzacyjnej. Jednym z takich działów jest ContiTech Power Transmission Group, czyli grupa zajmująca się produkcją i rozwojem systemów pasów napędowych przeznaczonych do różnego rodzaju pojazdów. Asortyment pasków rozrządu składa się z wielu zoptymalizowanych produktów o różnych wymiarach charakteryzujących się dużą żywotnością i wysoką jakością wykonania. Paski rozrządu ContiTech zapewniają niższą emisję dwutlenku węgla i są zgodne z europejskimi normami UE5 i UE6 dotyczącymi emisji spalin. Dodatkową cechą części niemieckiego producenta jest ich przystosowanie do pracy w temperaturach nawet od -40°C do 150°C (w zależności od modelu) oraz wytrzymałość na wysokie siły sięgające nawet do 2500 N. Istnieje kilka wersji pasków rozrządu dostosowanych do różnych silników. Wszystkie produkty wykonane z niemiecką precyzją zapewniają minimalny poziom hałasu i maksymalną niezawodność.