Aby jednostka napędowa mogła pracować w pełni wydajnie, układ sterowania zaworami musi działać precyzyjnie i bezawaryjnie. Kluczową rolę odgrywają w tym procesie popychacze zaworowe, które w zależności od rodzaju silnika posiadają mechaniczny lub hydrauliczny system regulowania luzów zaworowych. Jeżeli dojdzie do uszkodzenia popychaczy zaworowych, będzie to odczuwalne w jakości pracy jednostki napędowej.
Volkswagena Passata nie trzeba chyba nikomu przedstawiać. To jeden z najchętniej kupowanych samochodów w historii niemieckiego koncernu. Do dziś sprzedano ponad 20 mln egzemplarzy tego auta. Passat zaliczany do samochodów klasy średniej (segment D) to jeden z najnowocześniejszych aut rodzinnych w Europie, który był wielokrotnie nagradzany w prestiżowych plebiscytach motoryzacyjnych. Szósta generacja VW Passata pojawiła się na rynku w 2005 roku, a głównym projektantem tej konstrukcji był ...