We współczesnych samochodach zarówno osobowych, jak i dostawczych montowane są coraz bardziej zaawansowane systemy klimatyzacji. Obecnie nawet samochody z segmentu C wyposaża się już w dwustrefowe układy klimatyzacji, a luksusowe limuzyny w standardzie otrzymują czterostrefowe warianty chłodzenia i ogrzewania. Tak skomplikowane układy klimatyzacji muszą posiadać odpowiednie systemy sterujące, umożliwiające szybką i intuicyjną zmianę trybu pracy klimatyzacji.
W październiku 1995 roku Volkswagen rozszerzył swoją ofertę małych samochodów o Polo Classic. Przy długości 4,14 metra model ten był znacznie większy od 3- i 5-drzwiowej wersji poprzednika tego małego samochodu, która miała tylko 3,72 metra długości. Aby zrealizować ten wzrost długości, Wolfsburg umieścił go na platformie Seata Cordoby, który w rzeczywistości był o jedną klasę wyższy. Jednym z największych atutów Polo Classic był przede wszystkim przestronny bagażnik, który ...