We współczesnych samochodach zarówno osobowych, jak i dostawczych montowane są coraz bardziej zaawansowane systemy klimatyzacji. Obecnie nawet samochody z segmentu C wyposaża się już w dwustrefowe układy klimatyzacji, a luksusowe limuzyny w standardzie otrzymują czterostrefowe warianty chłodzenia i ogrzewania. Tak skomplikowane układy klimatyzacji muszą posiadać odpowiednie systemy sterujące, umożliwiające szybką i intuicyjną zmianę trybu pracy klimatyzacji.
Focus od początku swojej historii, czyli od momentu debiutu pierwszej generacji tego popularnego modelu, bardzo szybko zjednał sobie serca kierowców na całym świecie. W zależności od wersji nadwoziowej mógł być atrakcyjnie wyglądających hatchbackiem, rodzinnym kombi lub eleganckim sedanem. Wszystkie te wersje łączyła jedna, bardzo ważna cecha wspólna – jakość prowadzenia. Focus II Turnier podobnie jak jego poprzednik świetnie się prowadził i dawał bardzo dużo przyjemności z ...
Powiązania: