Pasek wieloklinowy w samochodzie często uznawany, zwłaszcza przez laików, za mało istotny element silnika, tak naprawdę odgrywa w nim kluczową dla całego układu napędowego rolę. Jest to element eksploatacyjny i nierzadko dochodzi do jego niewielkich, lecz z punktu mechanicznego znaczących uszkodzeń. Szczególnie kapryśna potrafi być rolka kierunkowa paska klinowego wielorowkowego, która odpowiada za prawidłowe prowadzenie paska.
Model 605 to pojazd osobowy klasy wyższej-średniej, należący do segmentu E, produkowany w latach 1989-1999. 605-tka miała zrekompensować niewypał, jakim okazał się poprzednik – model 604. Niestety i tym razem przedstawiciele francuskiej marki musieli obejść się smakiem. Choć zaprojektowany przez biuro Pininfarina, to nie podbił rynku aut luksusowych. Według wielu był zbyt podobny do modelu 405. Mnogość usterek stawia przed użytkownikiem wiele dylematów. Samochód znalazł jedynie ...