Koło pasowe wyposażone w tłumik drgań skrętnych paska to nic innego jak koło pasowe wału korbowego posiadające gumowy element tłumiący pomiędzy dwiema głównymi częściami metalowymi. Ma ono na celu tłumić wibracje pochodzące z wału korbowego, co wpływa na płynniejsze działanie całego układu napędowego. Tłumik drgań paska zmniejsza wibracje powstające podczas pracy napędu paska wieloklinowego.
Model 605 to pojazd osobowy klasy wyższej-średniej, należący do segmentu E, produkowany w latach 1989-1999. 605-tka miała zrekompensować niewypał, jakim okazał się poprzednik – model 604. Niestety i tym razem przedstawiciele francuskiej marki musieli obejść się smakiem. Choć zaprojektowany przez biuro Pininfarina, to nie podbił rynku aut luksusowych. Według wielu był zbyt podobny do modelu 405. Mnogość usterek stawia przed użytkownikiem wiele dylematów. Samochód znalazł jedynie ...