Koło pasowe wyposażone w tłumik drgań skrętnych paska to nic innego jak koło pasowe wału korbowego posiadające gumowy element tłumiący pomiędzy dwiema głównymi częściami metalowymi. Ma ono na celu tłumić wibracje pochodzące z wału korbowego, co wpływa na płynniejsze działanie całego układu napędowego. Tłumik drgań paska zmniejsza wibracje powstające podczas pracy napędu paska wieloklinowego.
Hyundai Getz to miejskie auto zaliczane do segmentu B. Samochód niespodziewanie odniósł dość duży sukces komercyjny, a także marketingowy, zdobywając wiele prestiżowych nagród motoryzacyjnych (np. tytuł najlepszego małego samochodu 2003 wg magazynu „What Car?”, tytuł Samochodu Roku 2004 w Portugalii).
Hyundai Getz trafił do produkcji w 2002 roku. Samochód, podobnie jak jego prototyp, otrzymał oznaczenie fabryczne TB. W Korei Południowej ten model Hyundaia koncern oferował pod nazwą ...