Koło pasowe wyposażone w tłumik drgań skrętnych paska to nic innego jak koło pasowe wału korbowego posiadające gumowy element tłumiący pomiędzy dwiema głównymi częściami metalowymi. Ma ono na celu tłumić wibracje pochodzące z wału korbowego, co wpływa na płynniejsze działanie całego układu napędowego. Tłumik drgań paska zmniejsza wibracje powstające podczas pracy napędu paska wieloklinowego.
Mercedes klasy E model W212 to najnowsza wersja serii zaprezentowana w 2009 roku w Genewie. Wtedy też ruszyła jego produkcja. Samochód poza fabryką w Stuttgarcie, składany jest w Meksyku, Egipcie, Malezji, Chinach oraz Indiach.
Auto dostępne jest w różnych odmianach nadwoziowych, są to sedan, coupĂ©, kombi oraz kabriolet. Sylwetka W212 jest agresywna, nadająca mu sportowy charakter przy zachowaniu elegancji i klasy na najwyższym ...
Powiązania: