Koło pasowe wyposażone w tłumik drgań skrętnych paska to nic innego jak koło pasowe wału korbowego posiadające gumowy element tłumiący pomiędzy dwiema głównymi częściami metalowymi. Ma ono na celu tłumić wibracje pochodzące z wału korbowego, co wpływa na płynniejsze działanie całego układu napędowego. Tłumik drgań paska zmniejsza wibracje powstające podczas pracy napędu paska wieloklinowego.
Audi A6 C6 to trzecia generacja modelu A6, której konstrukcja opiera się na płycie podłogowej C6. Prezentacja tej wersji „A-szóstki” miała miejsce w 2004 roku. Auto w błyskawicznym tempie zyskało uznanie wśród kierowców i już w 2005 roku zwyciężyło w plebiscycie na Światowy Samochód Roku.Niemiecki koncern właśnie w tym samochodzie zastosował po raz pierwszy system Multi Media Interface, którego zadaniem jest nawigacja po wszystkich funkcjach multimedialnych znajdujących się w ...
Powiązania: