Koło pasowe wyposażone w tłumik drgań skrętnych paska to nic innego jak koło pasowe wału korbowego posiadające gumowy element tłumiący pomiędzy dwiema głównymi częściami metalowymi. Ma ono na celu tłumić wibracje pochodzące z wału korbowego, co wpływa na płynniejsze działanie całego układu napędowego. Tłumik drgań paska zmniejsza wibracje powstające podczas pracy napędu paska wieloklinowego.
Cherokee to kompaktowy SUV, który zyskał już miano pojazdu kultowego. Pierwsze egzemplarze wyjechały na drogi w 1974 roku. Natomiast części Jeep Cherokee XJ, czyli przedstawiciela drugiej generacji, zaczęto łączyć w całość w 1983. Produkcja trwała niemal 20 lat, bo aż do roku 2001.
Budowę Cherokee II często opisuje się jako pudełkową, ze względu na kanciastość nadwozia. Warto przy tym podkreślić, że jest ona w tym przypadku celowym zabiegiem stylistycznym. Różnice ...
Powiązania: