Koło pasowe wyposażone w tłumik drgań skrętnych paska to nic innego jak koło pasowe wału korbowego posiadające gumowy element tłumiący pomiędzy dwiema głównymi częściami metalowymi. Ma ono na celu tłumić wibracje pochodzące z wału korbowego, co wpływa na płynniejsze działanie całego układu napędowego. Tłumik drgań paska zmniejsza wibracje powstające podczas pracy napędu paska wieloklinowego.
V70 to swego czasu popularny model szwedzkiej marki Volvo. Samochód jest zaliczany do klasy średniej-wyższej. Nie spełnia bowiem co prawda warunków zaliczenia go do aut klasy wyższej, jednak posiada wyjątkowo bogate wyposażenie, jak na pojazd klasy średniej. Części Volvo V70 I zaczęto składać w roku 1996. Co ciekawe, samochód był oferowany tylko w wersji kombi – również w kolejnych generacjach.
Liczne części do Volvo V70 I to podzespoły kompatybilne z modelem Volvo ...
Powiązania: