Koło pasowe wyposażone w tłumik drgań skrętnych paska to nic innego jak koło pasowe wału korbowego posiadające gumowy element tłumiący pomiędzy dwiema głównymi częściami metalowymi. Ma ono na celu tłumić wibracje pochodzące z wału korbowego, co wpływa na płynniejsze działanie całego układu napędowego. Tłumik drgań paska zmniejsza wibracje powstające podczas pracy napędu paska wieloklinowego.
BMW serii 3 to klasa średnia, czyli segment D. Piąta generacja tej serii E90 zastąpiła produkowany przez 7 lat model E46. Debiut tej serii miał miejsce w marcu 2005 roku, w którym również ogłoszono, że BMW Group jest jednym z największych światowych producentów samochodowych. Tej generacji aut sprzedano blisko 230 tys. egzemplarzy. Pierwszy pokazany został 4-drzwiowy sedan, następnie kombi (E91), Coupe (E92), a na końcu wersję Cabrio (E93).
BMW serii 3 Coupe E92 zaprezentowano w ...