Koło pasowe wyposażone w tłumik drgań skrętnych paska to nic innego jak koło pasowe wału korbowego posiadające gumowy element tłumiący pomiędzy dwiema głównymi częściami metalowymi. Ma ono na celu tłumić wibracje pochodzące z wału korbowego, co wpływa na płynniejsze działanie całego układu napędowego. Tłumik drgań paska zmniejsza wibracje powstające podczas pracy napędu paska wieloklinowego.
Mercedes klasy E oznaczony symbolem W211 pojawił się na rynku w 2002 roku, jest to następca popularnego "okularnika". W związku z dużym zapotrzebowaniem jego produkcja odbywała się między innymi w Niemczech, Meksyku, Austrii, Chinach, Indiach.
W211 został zaprojektowany w oparciu o płytę podłogową Mercedesa CLS. Na rynku samochodowym dostępny był w dwóch wersjach nadwoziowych: sedan i kombi. Cztery lata po premierze pojazdu niemiecki ...