Koło pasowe wyposażone w tłumik drgań skrętnych paska to nic innego jak koło pasowe wału korbowego posiadające gumowy element tłumiący pomiędzy dwiema głównymi częściami metalowymi. Ma ono na celu tłumić wibracje pochodzące z wału korbowego, co wpływa na płynniejsze działanie całego układu napędowego. Tłumik drgań paska zmniejsza wibracje powstające podczas pracy napędu paska wieloklinowego.
Mercedes-Benz klasy A to typowy przedstawiciel miejskich samochodów osobowych zaliczanych do niższej klasy średniej (segment C, grupa premium). Od 2012 roku, po debiucie trzeciej generacji Mercedesa klasy A, samochód trafił do segmentu miejskich kompaktów. Jego produkcję rozpoczęto w 1997 roku. Był to pierwszy w historii samochód niemieckiego koncernu z przednioosiowym napędem. Samochód otrzymał innowacyjny system absorbujący siłę czołowego zderzenia o kolokwialnej nazwie ...
Powiązania: