Każdy samochód posiada pewien zespół, który wiąże w całość wszystkie pozostałe podzespoły i mechanizmy składowe pojazdu. Takim zespołem, który stanowi de facto szkielet całego samochodu, jest tzw. rama.
Na ramie osadza się nadwozie. Z racji, że podczas jazdy, przede wszystkim po nierównej i wyboistej drodze, nadwozie podlega wyraźnym obciążeniom zmiennym, rama samochodu wraz ze współpracującymi podzespołami, ma zapewnić odpowiednią sztywność.
VW Passat to niekwestionowany lider wśród samochodów nadających się do codziennej pracy. Czy to jako sedan, czy jako kombi: nie sposób wyobrazić sobie polskich dróg bez VW Passata. W swojej ponad 40-letniej historii modelowej był zawsze doskonałym przykładem solidnych pojazdów klasy średniej produkcji niemieckiej. Wypuszczanie trzeciej generacji Volkswagena Passata B3 rozpoczęło się w 1988 roku, a w 1993 roku producenci zaprezentowali Volkswagena Passata B4. Inżynierowie ...