Każdy samochód posiada pewien zespół, który wiąże w całość wszystkie pozostałe podzespoły i mechanizmy składowe pojazdu. Takim zespołem, który stanowi de facto szkielet całego samochodu, jest tzw. rama.
Na ramie osadza się nadwozie. Z racji, że podczas jazdy, przede wszystkim po nierównej i wyboistej drodze, nadwozie podlega wyraźnym obciążeniom zmiennym, rama samochodu wraz ze współpracującymi podzespołami, ma zapewnić odpowiednią sztywność.
Mówią, że VW Polo to taki Golf dla ubogich, zaliczany do miejskich samochodów osobowych segmentu B. Model Polo produkowany od 1975 roku miał być przede wszystkim autem lekkim i pragmatycznym, przeznaczonym do codziennego użytku w miejskich aglomeracjach. Pierwszy VW Polo był bliźniaczym modelem Audi 50. Od samego początku produkcji samochód stał się jednym z najpopularniejszych aut w swojej klasie. Dotychczas sprzedano ponad 14 mln egzemplarzy modelu Polo. Trzecia generacja samochodu ...