Każdy samochód posiada pewien zespół, który wiąże w całość wszystkie pozostałe podzespoły i mechanizmy składowe pojazdu. Takim zespołem, który stanowi de facto szkielet całego samochodu, jest tzw. rama.
Na ramie osadza się nadwozie. Z racji, że podczas jazdy, przede wszystkim po nierównej i wyboistej drodze, nadwozie podlega wyraźnym obciążeniom zmiennym, rama samochodu wraz ze współpracującymi podzespołami, ma zapewnić odpowiednią sztywność.
Fiat Bravo II, jak na włoską markę przystało, emanował elegancją i nietuzinkowym designem. To właśnie ten model zastąpił na rynku prawdopodobnie największą porażkę w historii włoskiego koncernu, czyli Fiata Stilo. Model Bravo drugiej generacji, zaliczany do samochodów niższej klasy średniej, wyglądał świetnie, być może dlatego, że stylistykę auta zapożyczono z modelu Grande Punto.
Druga generacja Fiata Bravo pojawiła się w 2007 roku na rzymskich targach ...
Powiązania: