Każdy samochód posiada pewien zespół, który wiąże w całość wszystkie pozostałe podzespoły i mechanizmy składowe pojazdu. Takim zespołem, który stanowi de facto szkielet całego samochodu, jest tzw. rama.
Na ramie osadza się nadwozie. Z racji, że podczas jazdy, przede wszystkim po nierównej i wyboistej drodze, nadwozie podlega wyraźnym obciążeniom zmiennym, rama samochodu wraz ze współpracującymi podzespołami, ma zapewnić odpowiednią sztywność.
Fiesta to miejski hatchback, który zyskał ogromną popularność w Europie. Jej kompaktowy kształt, niska cena, łatwość w prowadzeniu oraz atrakcyjny design sprawił, że Fiesta stała się synonimem samochodu idealnego na dojazdy do pracy oraz zakupy. Szósta generacja Forda Fiesty zadebiutowała w 2001 roku. Stylistycznie nawiązywała do Focusa, który stał się jednym z chętniej kupowanych samochodów w historii tego producenta.
Ford Fiesta VI ...