Każdy samochód posiada pewien zespół, który wiąże w całość wszystkie pozostałe podzespoły i mechanizmy składowe pojazdu. Takim zespołem, który stanowi de facto szkielet całego samochodu, jest tzw. rama.
Na ramie osadza się nadwozie. Z racji, że podczas jazdy, przede wszystkim po nierównej i wyboistej drodze, nadwozie podlega wyraźnym obciążeniom zmiennym, rama samochodu wraz ze współpracującymi podzespołami, ma zapewnić odpowiednią sztywność.
Volkswagen Passat to ikona niemieckiej motoryzacji zaliczana do samochodów osobowych klasy średniej. Auto produkowane nieprzerwanie od prawie 40 lat, sprzedało się na całym świecie w ilości ponad 20 mln egzemplarzy. Passat od początku swej historii oferowany był w trzech wersjach nadwoziowych, a mianowicie jako sedan, hatchback oraz kombi. Samochód w ostatniej wersji sprzedawany był pod nazwą Variant.
Druga generacja VW Passata pojawiła się na rynku w październiku ...
Powiązania: