Komplet paska wielorowkowego to mechanizm obecny w niemal każdym współczesnym samochodzie. Dzięki niemu możliwe jest poprawne działanie układu chłodzenia, systemu wspomagania kierownicy, klimatyzacji czy też alternatora. Pasek wielorowkowy ma więc bardzo ciężkie i odpowiedzialne zadanie do wykonania i, niestety, po jakichś kilkudziesięciu tysiącach przejechanych kilometrów może zwyczajnie mieć już dość wykonywania swojej pracy. Definitywnym, nomen omen, zerwaniem współpracy ...
Focus od początku swojej historii, czyli od momentu debiutu pierwszej generacji tego popularnego modelu, bardzo szybko zjednał sobie serca kierowców na całym świecie. W zależności od wersji nadwoziowej mógł być atrakcyjnie wyglądających hatchbackiem, rodzinnym kombi lub eleganckim sedanem. Wszystkie te wersje łączyła jedna, bardzo ważna cecha wspólna – jakość prowadzenia. Focus II Turnier podobnie jak jego poprzednik świetnie się prowadził i dawał bardzo dużo przyjemności z ...