Znajdź numer faktury, która stanowi potwierdzenie Twoich zakupów. Fakturę wysyłamy zawsze na adres mailowy, który podałeś w toku zamówienia. Znajdziesz go także w sekcji 'Twoje zamówienie' po zalogowaniu się do swojego konta. Żeby potwierdzić, że to faktycznie Twoje zamówienie potwierdź je adresem e-mail. Niezbędnym będzie także numer konta bankowego, na który mamy zwrócić środki - jeżeli korzystałeś z płatności elektronicznej to środki zwrócimy tym samym kanałem.
Wypełnij formularz
Wydrukuj go
Zwracane przedmioty starannie zapakuj i zabezpiecz do transportu, wydrukowany formularz wrzuć do paczki
Paczkę odeślij na nasz adres iParts.pl - Dział Zwrotów Ul. Szeligowska 48B 05-850 Szeligi
Oczekuj na zwrot środków - mamy na to 14 dni od momentu otrzymania Twojej przesyłki, choć staramy się, żeby środki wróciły na Twoje konto po 2-3 dniach.
Ważne informacje
Standardowy czas zwrotu to 14 dni od ich doręczenia, jednak wychodząc na przeciw potrzebom naszych klientów wprowadziliśmy dodatkową usługę. Wybierając podczas składania zamówienia usługę "Bezpieczny Zakup" zwrot możliwy jest nawet 100 dni po zakupie. Jak skorzystać z Bezpiecznego Zakupu?
Wybierz w koszyku "Bezpieczny Zakup: Darmowy zwrot do 100 dni", koszt usługi to 9,99 zł lub "Bezpieczny Zakup Plus: Darmowy zwrot do 100 dni! Gwarancja dopasowania części do Twojego samochodu!", koszt usługi to 24,99 zł. Aktywując usługę masz 100 dni na darmowy zwrot bez podania przyczyny.
Niezależnie od tego, czy korzystasz ze standardowych 14 dni na zwrot, czy wykupiłeś opcję Bezpiecznego Zakupu, chcąc zwrócić produkt poinformuj nas o tym pisząc e-maila lub skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta. Pamiętaj, że zwrot pieniędzy zostanie dokonany tą samą metodą płatności, której użyłeś podczas zamówienia.
Uprzejmie prosimy, aby zwracana część była w oryginalnym opakowaniu i aby nie nosiła śladów użytkowania. W razie pytań lub wątpliwości skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta.