Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Automatyczna skrzynia biegów HENGST FILTER do Audi A6 C4 (4A2) 2.6 sedan 139KM, 102kW, benzyna (1994.06 - 1997.10)

Automatyczna skrzynia biegów MEYLE Audi A6 C4 (4A2) 2.6 sedan 139KM, 102kW, benzyna (1994.06 - 1997.10) MEYLE
Automatyczna skrzynia biegów VAICO Audi A6 C4 (4A2) 2.6 sedan 139KM, 102kW, benzyna (1994.06 - 1997.10) VAICO
Automatyczna skrzynia biegów METZGER Audi A6 C4 (4A2) 2.6 sedan 139KM, 102kW, benzyna (1994.06 - 1997.10) METZGER
Automatyczna skrzynia biegów SWAG Audi A6 C4 (4A2) 2.6 sedan 139KM, 102kW, benzyna (1994.06 - 1997.10) SWAG
Automatyczna skrzynia biegów BLUE PRINT Audi A6 C4 (4A2) 2.6 sedan 139KM, 102kW, benzyna (1994.06 - 1997.10) BLUE PRINT
Automatyczna skrzynia biegów TOPRAN Audi A6 C4 (4A2) 2.6 sedan 139KM, 102kW, benzyna (1994.06 - 1997.10) TOPRAN
Automatyczna skrzynia biegów BENDIX Audi A6 C4 (4A2) 2.6 sedan 139KM, 102kW, benzyna (1994.06 - 1997.10) BENDIX
Automatyczna skrzynia biegów BOGE Audi A6 C4 (4A2) 2.6 sedan 139KM, 102kW, benzyna (1994.06 - 1997.10) BOGE
Automatyczna skrzynia biegów DRIVE + Audi A6 C4 (4A2) 2.6 sedan 139KM, 102kW, benzyna (1994.06 - 1997.10) DRIVE +
Automatyczna skrzynia biegów DYS Audi A6 C4 (4A2) 2.6 sedan 139KM, 102kW, benzyna (1994.06 - 1997.10) DYS
Automatyczna skrzynia biegów FEBI BILSTEIN Audi A6 C4 (4A2) 2.6 sedan 139KM, 102kW, benzyna (1994.06 - 1997.10) FEBI BILSTEIN
Automatyczna skrzynia biegów HART Audi A6 C4 (4A2) 2.6 sedan 139KM, 102kW, benzyna (1994.06 - 1997.10) HART
Automatyczna skrzynia biegów HENGST FILTER Audi A6 C4 (4A2) 2.6 sedan 139KM, 102kW, benzyna (1994.06 - 1997.10) HENGST FILTER
Automatyczna skrzynia biegów HERTH+BUSS ELPARTS Audi A6 C4 (4A2) 2.6 sedan 139KM, 102kW, benzyna (1994.06 - 1997.10) HERTH+BUSS ELPARTS
Automatyczna skrzynia biegów HERTH+BUSS JAKOPARTS Audi A6 C4 (4A2) 2.6 sedan 139KM, 102kW, benzyna (1994.06 - 1997.10) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Automatyczna skrzynia biegów JC PREMIUM Audi A6 C4 (4A2) 2.6 sedan 139KM, 102kW, benzyna (1994.06 - 1997.10) JC PREMIUM
Automatyczna skrzynia biegów JP GROUP Audi A6 C4 (4A2) 2.6 sedan 139KM, 102kW, benzyna (1994.06 - 1997.10) JP GROUP
Automatyczna skrzynia biegów KAMOKA Audi A6 C4 (4A2) 2.6 sedan 139KM, 102kW, benzyna (1994.06 - 1997.10) KAMOKA
Automatyczna skrzynia biegów KNECHT Audi A6 C4 (4A2) 2.6 sedan 139KM, 102kW, benzyna (1994.06 - 1997.10) KNECHT
Automatyczna skrzynia biegów MAHLE ORIGINAL Audi A6 C4 (4A2) 2.6 sedan 139KM, 102kW, benzyna (1994.06 - 1997.10) MAHLE ORIGINAL
Automatyczna skrzynia biegów MANN-FILTER Audi A6 C4 (4A2) 2.6 sedan 139KM, 102kW, benzyna (1994.06 - 1997.10) MANN-FILTER
Automatyczna skrzynia biegów MAPCO Audi A6 C4 (4A2) 2.6 sedan 139KM, 102kW, benzyna (1994.06 - 1997.10) MAPCO
Automatyczna skrzynia biegów MAXGEAR Audi A6 C4 (4A2) 2.6 sedan 139KM, 102kW, benzyna (1994.06 - 1997.10) MAXGEAR
Automatyczna skrzynia biegów NTY Audi A6 C4 (4A2) 2.6 sedan 139KM, 102kW, benzyna (1994.06 - 1997.10) NTY
Automatyczna skrzynia biegów OEM Audi A6 C4 (4A2) 2.6 sedan 139KM, 102kW, benzyna (1994.06 - 1997.10) OEM
Automatyczna skrzynia biegów OPTIMAL Audi A6 C4 (4A2) 2.6 sedan 139KM, 102kW, benzyna (1994.06 - 1997.10) OPTIMAL
Automatyczna skrzynia biegów SCT - MANNOL Audi A6 C4 (4A2) 2.6 sedan 139KM, 102kW, benzyna (1994.06 - 1997.10) SCT - MANNOL
Automatyczna skrzynia biegów TRUCKTEC AUTOMOTIVE Audi A6 C4 (4A2) 2.6 sedan 139KM, 102kW, benzyna (1994.06 - 1997.10) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Automatyczna skrzynia biegów VEMO Audi A6 C4 (4A2) 2.6 sedan 139KM, 102kW, benzyna (1994.06 - 1997.10) VEMO
Automatyczna skrzynia biegów VIKA Audi A6 C4 (4A2) 2.6 sedan 139KM, 102kW, benzyna (1994.06 - 1997.10) VIKA
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:HENGST FILTER

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HENGST FILTER
0 (0)
Kod produktu:
HG105H D836
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HENGST FILTER
Kod:
HG105H D836
Jednostka:
szt
Rodzaj filtra:  Filtr przykręcany
Do 100 dni na zwrot
731,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Automatyczna skrzynia biegów

Skrzynia biegów ZF 8HP. Ośmiobiegowa automatyczna przekładnia

Automatyczna skrzynia biegów ZF 8HP. Czy ta niemiecka przekładnia do najlepszy ośmiobiegowy automat na świecie?

Znawcy przekładni automatycznych wiedzą dobrze, czego szukać w autach używanych. Jeśli w interesującym ich modelu zamontowano skrzynię biegów ZF 8HP, takie auto momentalnie zyskuje w ich oczach. Co nie znaczy wcale, że nie zachowują przy tym niezbędnej ostrożności.

czytaj więcej >
Skrzynia biegów Tiptronic - usterki, trwałość, koszty eksploatacji

Automatyczna skrzynia biegów Tiptronic. Czym jest, jak działa i jakich usterek powinni spodziewać się jej użytkownicy?

Automatyczna skrzynia biegów Tiptronic miała pogodzić zwolenników przekładni całkowicie zautomatyzowanych z kierowcami stawiającymi wyłącznie na skrzynie manualne. Jej konstruktorom udało się stworzyć rozwiązanie cieszące się sporą popularnością i uznawane za jedną z najlepszych skrzyń automatycznych na świecie. Czy słusznie? Czy faktycznie Tiptronic jest wyraźnie lepsza od znienawidzonej przez wielu przekładni Multitronic?

czytaj więcej >
Skrzynia DSG - opinie, usterki, trwałość, koszty eksploatacji. Kup u nas nawet 40% taniej

DSG, czyli dwusprzęgłowa, automatyczna skrzynia biegów. Wady, zalety i zasady prawidłowej eksploatacji

Chyba w każdym kraju, w którym kierowcy przyzwyczajeni są do samochodów z manualnymi skrzyniami biegów, skrzynie automatyczne traktowane są z dużą nieufnością. Często mają też opinię zbyt delikatnych i drogich w eksploatacji. Podobne oceny dotyczą również zautomatyzowanej skrzyni biegów DSG. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Przeniesienie napędu w automatycznej skrzyni biegów

Przeniesienie napędu w automatycznej skrzyni biegów

Historia motoryzacji sięga XIX wieku. Inżynierzy pierwszych samochodów mieli nie lada orzech do zgryzienia. Z teoretycznego punktu widzenia do napędu pojazdu najlepiej nadawała się wówczas maszyna parowa oraz silnik elektryczny.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze