Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Automatyczna skrzynia biegów METZGER do Mazda 5 (CW) 1.8 MZR nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 116KM, 85kW, benzyna (2010.09 - obecnie)

Automatyczna skrzynia biegów METZGER Mazda 5 (CW) 1.8 MZR nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 116KM, 85kW, benzyna (2010.09 - obecnie) METZGER
Automatyczna skrzynia biegów FEBEST Mazda 5 (CW) 1.8 MZR nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 116KM, 85kW, benzyna (2010.09 - obecnie) FEBEST
Automatyczna skrzynia biegów AUTLOG Mazda 5 (CW) 1.8 MZR nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 116KM, 85kW, benzyna (2010.09 - obecnie) AUTLOG
Automatyczna skrzynia biegów TOPRAN Mazda 5 (CW) 1.8 MZR nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 116KM, 85kW, benzyna (2010.09 - obecnie) TOPRAN
Producent:METZGER

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
METZGER
5.0 (1)
Kod produktu:
8030013
niedostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METZGER
Kod:
8030013
Jednostka:
szt
Wymiar gwintu:  M14x1,5
Długość gwintu [mm]:  14
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniami
Materiał:  Stal
Długość całkowita [mm]:  25,5
Rozmiar klucza:  17
Materiał uszczelnienia:  Aluminium
Średnica wewnętrzna 1 [mm]:  14
Średnica zewnętrzna [mm]:  22
Grubość [mm]:  2
Materiał:  Miedz
Średnica wewnętrzna [mm]:  14
Średnica zewnętrzna [mm]:  24
Grubość [mm]:  1,5
Rodzaj połączenia:  Torba
Do 100 dni na zwrot
26,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
METZGER
5.0 (1)
Kod produktu:
8030071
niedostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METZGER
Kod:
8030071
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z pierscieniem uszczelniającym
Do 100 dni na zwrot
METZGER
0 (0)
Kod produktu:
8020120
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METZGER
Kod:
8020120
Typ skrzyni biegów:  Automatyczna skrzynia biegów
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z uszczelką miski olejowej
Dla numeru OE:  FNC1-21-500A
Do 100 dni na zwrot

Producenci auto części z kategorii: Automatyczna skrzynia biegów

Porady z kategorii: Automatyczna skrzynia biegów

Skrzynia biegów ZF 8HP. Ośmiobiegowa automatyczna przekładnia

Automatyczna skrzynia biegów ZF 8HP. Czy ta niemiecka przekładnia do najlepszy ośmiobiegowy automat na świecie?

Znawcy przekładni automatycznych wiedzą dobrze, czego szukać w autach używanych. Jeśli w interesującym ich modelu zamontowano skrzynię biegów ZF 8HP, takie auto momentalnie zyskuje w ich oczach. Co nie znaczy wcale, że nie zachowują przy tym niezbędnej ostrożności.

czytaj więcej >
Skrzynia biegów Tiptronic - usterki, trwałość, koszty eksploatacji

Automatyczna skrzynia biegów Tiptronic. Czym jest, jak działa i jakich usterek powinni spodziewać się jej użytkownicy?

Automatyczna skrzynia biegów Tiptronic miała pogodzić zwolenników przekładni całkowicie zautomatyzowanych z kierowcami stawiającymi wyłącznie na skrzynie manualne. Jej konstruktorom udało się stworzyć rozwiązanie cieszące się sporą popularnością i uznawane za jedną z najlepszych skrzyń automatycznych na świecie. Czy słusznie? Czy faktycznie Tiptronic jest wyraźnie lepsza od znienawidzonej przez wielu przekładni Multitronic?

czytaj więcej >
Skrzynia DSG - opinie, usterki, trwałość, koszty eksploatacji. Kup u nas nawet 40% taniej

DSG, czyli dwusprzęgłowa, automatyczna skrzynia biegów. Wady, zalety i zasady prawidłowej eksploatacji

Chyba w każdym kraju, w którym kierowcy przyzwyczajeni są do samochodów z manualnymi skrzyniami biegów, skrzynie automatyczne traktowane są z dużą nieufnością. Często mają też opinię zbyt delikatnych i drogich w eksploatacji. Podobne oceny dotyczą również zautomatyzowanej skrzyni biegów DSG. Czy słusznie?

czytaj więcej >
Przeniesienie napędu w automatycznej skrzyni biegów

Przeniesienie napędu w automatycznej skrzyni biegów

Historia motoryzacji sięga XIX wieku. Inżynierzy pierwszych samochodów mieli nie lada orzech do zgryzienia. Z teoretycznego punktu widzenia do napędu pojazdu najlepiej nadawała się wówczas maszyna parowa oraz silnik elektryczny.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze